آیا حاجی در تقدیر از دکتر چنگیز سیاسی کاری کرده است؟

2017-11-11
124 بازدید

طاهره ی چنگیز از ابتدای شهریور ماه کار خود را بعنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی آغاز کرده است اما ۱۲ نماینده ی امضا کننده ی متن تقدیر  در هفتم آبان ماه به این نتیجه رسیده اند که انتخاب ایشان انتخاب شایسته ای بوده است . این نمایندگان تاکید کرده اند که انتصاب معاونان اصول گرا […]

۱۵۱۰۱۲۰۹۰۷_۱۰۵۷۳۵

طاهره ی چنگیز از ابتدای شهریور ماه کار خود را بعنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی آغاز کرده است اما ۱۲ نماینده ی امضا کننده ی متن تقدیر  در هفتم آبان ماه به این نتیجه رسیده اند که انتخاب ایشان انتخاب شایسته ای بوده است . این نمایندگان تاکید کرده اند که انتصاب معاونان اصول گرا مورد حمایت آنان خواهد بود . برخی از چهره های سیاسی نامه ی نمایندگان استان را عاری از شائبه ی سیاسی نمی دانند و در این رابطه حاجی که از امضا کنندگان نامه ی تقدیر است حاضر به پاسخگویی به ایسنا شد . پاسخهای نماینده ی میمه و شاهین شهر را می خوانیم :

حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی در این خصوص گفت: مگر تقدیر  از مدیر دولتی بد است؟ دلیل خاصی برای تقدیر نداشتیم. با روی کار آمدن خانم چنگیز به عنوان رییس دانشگاه نسبت به وضعیت بهبود و دانشگاه امید پیدا کردیم و از این بابت خواستیم بگوییم آمادگی داریم به این بخش مهم از امورات سلامت استان که الان نیز به دلیل محدودیت های مالی طرح تحول سلامت در شرایط خاصی است اعلام حمایت کنیم.

وی در خصوص چرایی حمایت از دو انتصاب دو معاون در دانشگاه علوم پزشگی تصریح کرد: به نظر می رسد معایب این دو مدیر از محاسن آن ها کمتر باشد و امیدواریم این دو مدیر بومی با شناختی که از مجموعه استان دارند رییس دانشگاه را در پیشبرد کارها حمایت کنند. دوران کوتاهی از مدت نمایندگی ام در زمان مدیریت آقای حیدری بود و بیشترین زمان نمایندگی پس از ایشان بوده است. در کل از وضعیت سلامت استان رضایت کامل ندارم اما احساس می‌کنم با این دو معاون بتوانیم شرایط بهتری در استان داشته باشیم.

حاجی دلیگانی افزود: رییس دانشگاه فرای دیدگاه سیاسی عمل کرده و این یک نکته مثبت است. باید قبول داشته باشیم که همه باید با هم این کشور را مدیریت کنیم. باید هر دو سلیقه برای سازندگی کشور حضور داشته باشند و در محیط کار سلایق سیاسی لحاظ نشود. این نامه با تفکر سیاسی نوشته نشده بلکه هدف حمایت مدیران بوده است.