غیر بومی بودن استاندار اصفهان یک فرصت است

2017-11-03
71 بازدید

در ایجاد عدالت در شهرستان‌های استان اصفهان دچار چالش هستیم / اصفهان سخت گیرترین استان کشور در بروکراسی اداری خبرگزاری شبستان: نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس گفت: توجیهی وجود ندارد که در این استان با تمدن و زرخیز نارضایتی در بخش‌های مختلف داشته باشیم و در ایجاد عدالت و رسیدگی دچار […]

photo_2017-10-08_20-46-14

در ایجاد عدالت در شهرستان‌های استان اصفهان دچار چالش هستیم / اصفهان سخت گیرترین استان کشور در بروکراسی اداری

خبرگزاری شبستان: نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس گفت: توجیهی وجود ندارد که در این استان با تمدن و زرخیز نارضایتی در بخش‌های مختلف داشته باشیم و در ایجاد عدالت و رسیدگی دچار چالش باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «دکتر سید جواد ساداتی نژاد» نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی در دیدار نمایندگان استان اصفهان با محسن مهرعلیزاده استاندار جدید اصفهان گفت: غیر بومی بودن استاندار اصفهان یک فرصت برای شهرستان های این استان است؛ چون همیشه در استان به رغم تمام ظرفیت ها، در حوزه عدالت شهرستان ها دچار چالش های مختلفی بوده ایم و گلایه مندی زیادی وجود داشته است.

وی افزود: استان اصفهان، استان وسیعی است و یک استاندار نمی تواند به مشکلات همه شهرها رسیدگی کند و برای همین نارضایتی بالاست و کار استاندار در این استان همواره سخت بوده است.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی افزود: توجیهی وجود ندارد که در این استان با تمدن و زرخیز نارضایتی در بخش های مختلف داشته باشیم و در ایجاد عدالت و رسیدگی دچار چالش باشیم.

ساداتی نژاد استان اصفهان را یکی از سخت گیرترین استان های کشور در بروکراسی اداری خواند و افزود: در این استان در حوزه توسعه ای به شدت دچار سخت گیری هستیم و این باعث می شود مردم نگران و عمدتا دلخور باشند.

نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی به فعالیت دو هزار کارخانه در این دو شهرستان اشاره کرد و افزود: این صنایع کاملا مردمی و خصوصی است و حتی یک کارخانه دولتی در این منطقه نمی بینیم، مردم خود توسعه می دهند ولی به دلیل سخت گیری اجازه پرواز به آنان نمی دهیم و تفویض اختیار نمی کنیم.

دکتر سید جواد ساداتی نژاد، اصلی ترین چالش در استان اصفهان را چالش آب خواند و افزود: این موضوع راهی جز تعامل با رویکرد جدید و تامین منافع طرفین ندارد.