گزارش نماز جمعه ی میمه – ۹۶/۸/۵

2017-10-28
128 بازدید

علیرضا هاشمی – خبرنگار نماز  تصاویر – امیر حسین صادق   بسم الله الرحمن الرحیم نماز جمعه این هفته به امامت حجت الاسلام والمسلمین زمانی در مسجد جامع میمه  اقامه شد. خطیب جمعه میمه خطبه های خود را با سفارش به تقوای الهی آغاز کرده و در ادامه مباحث خطبه های پیشین خود با موضوع […]

علیرضا هاشمی – خبرنگار نماز

 تصاویر – امیر حسین صادق

IMG_5563

 

بسم الله الرحمن الرحیم

نماز جمعه این هفته به امامت حجت الاسلام والمسلمین زمانی در مسجد جامع میمه  اقامه شد.

خطیب جمعه میمه خطبه های خود را با سفارش به تقوای الهی آغاز کرده و در ادامه مباحث خطبه های پیشین خود با موضوع عاشورا و درس های آن ، موضوع خطبه اول خود را به بیان مساله آزادگی و زندگی با عزت که در پرتو ایمان به خدا محقق میشود اختصاص داد.

IMG_5558

ایشان در این خصوص بیان داشتند که زندگی در صورتی توام با عزت و سر بلندی است   که سه شرط  بندگی خدا، پرهیزکاری و نیکو کاری در آن محقق گردد و تحقق این سه شرط نیز تنها در گرو داشتن تفکر دینی و اسلامی است.

IMG_5561

حجت الاسلام زمانی خطبه دوم خود را با تسلیت سالروز شهادت کریم اهل بیت(ع) که بنا به روایتی مصادف هفتم صفر است آغاز کرد و  به بیان مناسبت های هفته پرداخت که از  جمله مناسبت های مورد اشاره در این خطبه میتوان به موارد ذیل اشاره کرد.
IMG_5560

-هشتم آبان ماه سالروز شهادت شهید حسین فهمیده و روز بسیج دانش آموزی

– دهم آبان  سالروز شهادت آیت الله قاضی طباطبایی اولین شهید محراب

و -۱۳ آبان روز دانش آموز  و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی

پایان بخش خطبه های این هفته میمه تاکید امام جمعه محترم در خصوص شرکت قانونی در مراسم راهپیمایی اربعین بود چرا که این اجتماع بزرگ نمایش وحدت، قدرت و اقتدار جهان اسلام و تذکر و هشداری برای دشمنان اسلام است.

IMG_5579