جلسه معارف و اخلاق ویژه مدیران بخش میمه برگزار شد

2017-10-28
70 بازدید

عکس آرشیوی است . بسم الله الرحمن الرحیم جلسه معارف و اخلاق ویژه مدیران بخش میمه برگزار شد حجه الاسلام زمانی امام جمعه بخش میمه ضمن ترجمه آیاتی از کلام الله مجید گفت : خداوند متعال نعمت های فراوانی در اختیار ما قرار داده که استفاده بجا و مناسب از آنها بهترین قدرشناسی و شکر […]

IMG_2128

عکس آرشیوی است .

بسم الله الرحمن الرحیم
جلسه معارف و اخلاق ویژه مدیران بخش میمه برگزار شد
حجه الاسلام زمانی امام جمعه بخش میمه ضمن ترجمه آیاتی از کلام الله مجید گفت :
خداوند متعال نعمت های فراوانی در اختیار ما قرار داده که استفاده بجا و مناسب از آنها بهترین قدرشناسی و شکر نعمت می باشد. لذا باید توجه داشته باشیم که دنیا محل آزمایش انسانهاست و مقام و موقعیت اجتماعی و مال و ثروت وسیله ای برای امتحان می باشند و کوتاهی در انجام وظیفه موجب حسرت و پشیمانی خواهد شد.
امام جمعه میمه: ایام محرم و صفر را بهترین فرصت برای عبرت گرفتن و پیوند با قرآن و عترت دانست و گفت: حضرت زینب و امام سجاد علیهم السلام توانستند تهدید و دوران سخت اسارت را به فرصت تبدیل کنند و ضمن ابلاغ پیام خون پاک شهیدان و تبیین اهداف امام حسین ظالمان و ستمگران را محاکمه و آنها را بخاطر ظلم و بی عدالتی رسوا نمایند. وی در ادامه بر این نکته اشاره کرد که همه ما در معرض امتحان قرار داریم و هیچ کس نمی تواند بهانه ای برای رفع تکلیف بیاورد و در هر شرایطی باید با حسن انجام وظیفه، قدرشناس نعمتهای الهی و پیرو قرآن کریم و اهل بیت علیهم السلام باشیم.
در این مراسم که با حضور مدیر کل اداره ثبت احوال و بخشدار بخش میمه تشکیل شد از خدمات آقای امینی هرندی رئیس ثبت احوال تقدیر و آقای شانه سازی به عنوان سرپرست جدید معرفی گردید.