فرماندار بصیری : تکریم ارباب‌رجوع مهم‌ترین وظیفه ثبت‌احوال

2017-10-25
67 بازدید

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌شهر، علیرضا بصیری ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر ثبت‌احوال شهرستان شاهین‌شهر و میمه اظهار کرد: تکریم ارباب‌رجوع و افزایش رضایت‌مندی مردم از این اداره، مهم‌ترین وظیفه اداره‌های ثبت‌احوال این شهرستان است. وی افزود: اداره‌های ثبت‌احوال در سال‌های اخیر با بهره‌گیری از فن‌آوری‌های جدید، خدمات سجلی و مرتبط […]

۱۳۹۶۰۸۰۳۰۰۱۰۸۵_Test_PhotoH

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌شهر، علیرضا بصیری ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر ثبت‌احوال شهرستان شاهین‌شهر و میمه اظهار کرد: تکریم ارباب‌رجوع و افزایش رضایت‌مندی مردم از این اداره، مهم‌ترین وظیفه اداره‌های ثبت‌احوال این شهرستان است.

وی افزود: اداره‌های ثبت‌احوال در سال‌های اخیر با بهره‌گیری از فن‌آوری‌های جدید، خدمات سجلی و مرتبط با این اداره را در زمانی کوتاه به مردم ارائه کردند.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه خاطرنشان کرد: فرصت خدمت‌گزاری به‌سرعت می‌گذرد و مسؤولان باید این فرصت‌ را غنیمت بدانند.

وی از شهروندان و روستائیان دعوت کرد هرچه زودتر برای تعویض کارت‌های ملی قدیمی خود با کارت ملی هوشمند به اداره پست، دفاتر خدمات ارتباطی و اداره‌های ثبت‌احوال در این شهرستان مراجعه کنند.

بصیری از خدمات چندین ساله حسین آقاابراهیمی مدیر قبلی ثبت‌احوال شاهین‌شهر قدردانی کرد و سمت جدید مدیریت این اداره را به حسین امینی هرندی تبریک گفت