ثبت نام ویزای اربعین در دفتر رایحه ی کوثر میمه ادامه دارد

2017-10-23
104 بازدید

ثبت نام ویزای اربعین در دفتر رایحه ی کوثر میمه ادامه دارد دفتر رایحه ی کوثر اعلام کرد از نیمه ی شهریور ماه همراه با آغاز عملیات ثبت نام زائرین اربعین حسینی تاکنون بیش از ۲۵۰ نفر از متقاضیان ثبت نام نموده اند که پس از انجام مراحل ثبت نام ، هر روزه گذرنامه ها […]

photo_2017-10-23_17-49-58

ثبت نام ویزای اربعین در دفتر رایحه ی کوثر میمه ادامه دارد

دفتر رایحه ی کوثر اعلام کرد از نیمه ی شهریور ماه همراه با آغاز عملیات ثبت نام زائرین اربعین حسینی تاکنون بیش از ۲۵۰ نفر از متقاضیان ثبت نام نموده اند که پس از انجام مراحل ثبت نام ، هر روزه گذرنامه ها و مدارک لازم توسط رابط دفتر تحویل حج و زیارت اصفهان و سپس کنسولگری عراق گردیده و پس از صدور روادید توسط رابط دفتر ، عودت داده شده تحویل زائرین می گردد.
در این راستا تاکنون ۱۶۰ گذرنامه ی ویزا شده تحویل متقاضیان شده و این روال تا مهلت تعیین شده از سوی سازمان حج و زیارت ادامه خواهد داشت . لازم به ذکر است با هماهنگی بعمل آمده بین زائرین و نماینده ی جمعی از آنان آقای حسین اسماعیلی جمعی از عزیزان زائر روز یکشنبه ۹۶/۸/۷ توسط چند دستگاه اتوبوس از مقابل مسجد جامع میمه به مقصد کربلا حرکت خواهند کرد .
– برای تسهیل در امر ثبت نام و اخذ ویزای شهروندان محترم شهر وزوان شعبه ای از دفتر زیارتی کوثر با مجوز رسمی سازمان حج صرفا جهت متقاضیان شرکت در همایش عظیم اربعین حسینی ارائه ی خدمت می نماید که عزیزان می توانند به آدرس وزوان – مقابل شهرداری ، دفتر آقای مومنیان مراجعه نمایند .
– با توجه به اینکه هرچه به ایام اربعین حسینی نزدیک تر می شویم حجم گذرنامه های ارسالی برای کنسولگری زیاد تر می شود و احتمال تاخیر در عودت آنان می رود توصیه می شود کسانیکه قصد شرکت در این مراسم عظیم را دارند زودتر اقدام نمایند .
– مدارک لازم جهت تبت نام :
۱ – اصل گذرنامه ی معتبر ( از تاریخ خروج از مرز حد اقل سه ماه وقت داشته باشد ) ۲ – دو قطعه عکس سه در چهار( رنگی و زمینه سفید)

شماره تلفن دفتر زیارتی رایحه ی کوثر – ۴۵۴۲۰۰۴۴ و ۴۵