بهره‌برداری از کلینیک تخصصی بیمارستان گلدیس در آذرماه

2017-10-22
92 بازدید

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌شهر، خلیل امیرزاده ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: کلینیک تخصصی بیمارستان گلدیس با ۳۰ میلیارد ریال هزینه آذر ماه امسال به صورت آزمایشی بهره‌برداری می‌شود. وی افزود: این کلینیک با ۶۵ درصد پیشرفت ساخت، در چهار طبقه و در زمینی به وسعت ۲ هزار مترمربع زیربنا در محدوده این بیمارستان […]

۱۳۹۶۰۷۲۹۰۰۱۱۹۴_Test_PhotoH

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌شهر، خلیل امیرزاده ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: کلینیک تخصصی بیمارستان گلدیس با ۳۰ میلیارد ریال هزینه آذر ماه امسال به صورت آزمایشی بهره‌برداری می‌شود.

وی افزود: این کلینیک با ۶۵ درصد پیشرفت ساخت، در چهار طبقه و در زمینی به وسعت ۲ هزار مترمربع زیربنا در محدوده این بیمارستان در حال ساخت است، در کلینیک تخصصی بیمارستان گلدیس ۲۴ درمانگاه تخصصی مستقل از بیمارستان از جمله رادیولوژی، فیزیوتراپی و دندان‌پزشکی مجهز راه‌اندازی خواهد شد.

رئیس بیمارستان گلدیس شاهین‌شهر خاطرنشان کرد: با جابجایی درمانگاه‌های بیمارستان به کلینیک جدید ۳۲ تخت بیمارستان به ظرفیت تخت‌های این بیمارستان اضافه خواهد شد، بیمارستان گلدیس هم‌اینک ۱۷۳ تخت فعال دارد.

وی بازسازی و توسعه اورژانس با امکان خدمات‌دهی حداکثر ۳۵ تخت بیمار و ۱۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در زمینی به وسعت ۵۰۰ مترمربع و احداث نمازخانه به وسعت ۲۰۰ مترمربع با کاربری دوگانه اقامت موقت همراهان بیمار تا پایان امسال را از دیگر طرح‌های عمرانی بیمارستان گلدیس شاهین‌شهر برشمرد.

امیرزاده ادامه داد: علاوه بر بهره‌برداری مرکز تولید اکسیژن بیمارستان تا پایان امسال، قرارداد احداث ساختمان مرکز دوم رادیولوژی بیمارستان نیز با بخش خصوصی منعقد خواهد شد، دستگاه رادیولوژی دوم بیمارستان نیز خریداری شده و در انبار بیمارستان نگهداری می‌شود.

وی این نوید را به شهروندان داد که با مساعدت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به‌ زودی دستگاه  ام آر آی برای نخستین بار در این بیمارستان راه‌اندازی می‌شود؛ با نصب این دستگاه پرکاربرد جمعیت ۴۵۰ هزار نفری شمال استان اصفهان از خدمات تخصصی آن بهره‌مند خواهند شد، با افتتاح دستگاه ام آر آی متخصصان نورولوژیست هم جذب این بیمارستان خواهند شد و اعزام بیماران بدحال دچار ضایعه مغز و اعصاب به بیمارستان‌های مرکز استان پایان خواهد یافت.

رئیس بیمارستان گلدیس شاهین‌شهر راه‌اندازی خدمات سنجش ارزیابی ریه یا اسپیرومتری، افزایش تخت‌های نگهداری از بیماری مغز و اعصاب از ۴ به ۱۱ تخت فعال، خدمات شبانه‌روزی بیماران دیالیزی با ظرفیت ۱۵ تخت، خدمات آزمون ورزش ویژه بیماران قلبی، راه‌اندازی خدمات تشخیص نوار عصب و عضله، شنوایی‌سنجی نوزادان و بزرگسالان، شبانه‌روزی شدن خدمات سرپایی به بیماران و راه‌اندازی واحد آندوسکوپی ویژه بیماران گوارشی را از خدمات ایجادشده در سه سال اخیر بیان کرد.

وی در پایان به رتبه اول خدمات‌رسانی این بیمارستان، همچون بهترین بیمارستان‌های دولتی زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اشاره و اعلام کرد: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به‌ زودی ارتقای خدمات درمانی بخش قلب و عروق و اتاق‌های عمل این بیمارستان را تائید خواهد کرد که در این صورت، بیمارستان گلدیس به بیمارستانی درجه‌یک در تمامی زمینه‌ها و با ارائه کامل انواع خدمات درمانی در کشور معرفی خواهد شد.