” سبک سازی و بومی سازی ” در شهرداری شاهین شهر

2017-10-11
79 بازدید

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر شاهین‌شهر گفت: حضور نیروهای غیربومی در شهرداری شاهین‌شهر به دلیل انبوه بیکاری جوانان بومی بسیار حائز اهمیت است و لذا بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته شاهین‌شهر دارای نیروی جوان، متعهد و دارای تخصص و تجربه که بدنبال شغل می باشند است و باید برای این پتانسیل‌ها چاره‌اندیشی شود. علی […]

۱۵۰۷۶۳۳۶۹۸_photo_۲۰۱۷-۱۰-۰۹_۱۰-۳۰-۵۷
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر شاهین‌شهر گفت: حضور نیروهای غیربومی در شهرداری شاهین‌شهر به دلیل انبوه بیکاری جوانان بومی بسیار حائز اهمیت است و لذا بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته شاهین‌شهر دارای نیروی جوان، متعهد و دارای تخصص و تجربه که بدنبال شغل می باشند است و باید برای این پتانسیل‌ها چاره‌اندیشی شود.
علی فتحی ادامه داد: یکی از اصلاحات صورت گرفته پس از روی کار آمدن اعضای شورای پنجم و شهردار جدید، حذف برخی مشاوران شهرداری است، زیرا دلیلی وجود نداشت که در کنار مهندسی که بر اساس توانمندی‌هایش استخدام‌شده است و ماهیانه چند میلیون تومان حقوق می‌گیرد، مشاوری وجود داشته باشد که او نیز مبلغی دریافت کند.
وی با تأکید بر اینکه شهرداری شاهین‌شهر دستورالعمل کاهش نیرو برای کارکنانی که ساکن شاهین‌شهر نبوده و نیستند در دستور کار خود قرار داده است، اظهار داشت: این کار در راستای افزایش چشم‌گیر و روز افزون بیکاری جوانان شاهین‌شهری صورت گرفته است.
وی در ادامه با بیان اینکه در حال شناسایی افرادی هستیم که از سن بازنشستگی آن‌ها گذشته اما بر خلاف قانون مجدداً از آن‌ها استفاده شده است، تصریح کرد: قانون به‌عنوان فصل الخطاب برای ما هست و ما در چهار چوب قانون در حال تلاش هستیم که شهر شاهین‌شهر را نسبت به گذشته ارتقاء ببخشیم.
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر شاهین‌شهر تأکید کرد: از همه مردم می‌خواهم بدانند که صبور باشند و اجازه دهند تا ما بر اساس برنامه‌هایی که داریم و همچنین پیمانی که بسته‌ایم فعالیت‌ها و اصطلاحات خود را در بدنه مدیریت شهری انجام و بعد به عرصه نمایش بگذاریم.
عضو شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر با تأکید بر اینکه شورا و شهرداری وظیفه‌ای در قبال اشتغال‌زایی ندارند و اعضاء دوره های گذشته شورای شهر باید پاسخگوی این‌همه نیروی مازاد به بدنه شهرداری باشند، گفت: با توجه به مازاد نیروهای کاری که در شهرداری شاهین امروزه وجود دارد، راندمان کاری که انتظار می رود انجام نمی شود.