فرماندار : خدمات به زائران اربعین حسینی گسترده‌تر می‌شود

2017-10-04
55 بازدید

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌شهر، علیرضا بصیری پیش از ظهر امروز در  ستاد اربعین حسینی این شهرستان اظهار کرد: این ستاد با تشکیل کمیته‌های امنیتی، فرهنگی، آموزشی، اعزام، بهداشت و درمان، جذب مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه مصمم است خدمات گسترده‌تری به زائران سرور و سالار شهیدان ارائه کند. وی افزود: کمیته‌های مختلف خدمت‌رسانی که به‌صورت خودش […]

۱۳۹۶۰۷۱۲۰۰۰۸۹۶_Test_PhotoH

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌شهر، علیرضا بصیری پیش از ظهر امروز در  ستاد اربعین حسینی این شهرستان اظهار کرد: این ستاد با تشکیل کمیته‌های امنیتی، فرهنگی، آموزشی، اعزام، بهداشت و درمان، جذب مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه مصمم است خدمات گسترده‌تری به زائران سرور و سالار شهیدان ارائه کند.

وی افزود: کمیته‌های مختلف خدمت‌رسانی که به‌صورت خودش جوش، با خلوص نیت و به عشق حضرت اباعبدالله الحسین تشکیل شده است، خدماتش را در اسکان  و تغذیه بیشتر به زائران توسعه داده خواهد داد.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه از خیران دعوت کرد تا کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به دفاتر این ستاد در شهرها اهدا کنند.

وی اضافه کرد: رسانه‌ها و ائمه جمعه و جماعات نیز در خصوص اطلاع‌رسانی به مردم  در مورد چگونگی رساندن هدایای خود به زائران حسینی نقش مؤثری دارند؛ به مردم اطلاع‌رسانی شود علاوه بر کمک‌های نقدی و غیرنقدی، داروهای دارای تاریخ خود را به محل‌های جمع‌آوری کمک‌های زائران اربعین حسینی هدیه کنند.

رئیس ستاد اربعین حسینی شهرستان شاهین‌شهر و میمه خاطرنشان کرد: همه خادمان با هوشیاری و هم‌پوشانی تلاش کنند کمک‌ها به زائران امام حسین (ع) بی‌نقص و بدون هیچ حادثه‌ای باشد؛ با اعزام پزشکان و پرستاران بیشتر خدمات درمانی و بهداشتی باید امسال بیشتر از پارسال به زائران اربعین ارائه شود.

بصیری تصریح کرد: پس از برگزاری مراسم اربعین جلسات دیگر به‌منظور برسی نقاط قوت و ضعف نحوه خدمت‌رسانی دو موکب شهرستان شاهین‌شهر و میمه در کربلای معلی تشکیل خواهد شد.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با وجود تهدیدات گروه تکفیری داعش، مراسم دهه اول محرم در سراسر کشور به همت تلاش شبانه روزی نیروهای انتظامی، بسیج و امنیتی بدون هیچ حادثه‌ای برگزار شد.