ملاقاتها و دیدارهای مردمی فرماندار

2017-09-28
82 بازدید

علیرضا بصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شاهین‌شهر، اظهار کرد: مشکلات بیش از ۳۰ هزار نفر از مردم این شهرستان در نشست‌ها و ملاقات‌های مردمی در فرمانداری و یا در مساجد بررسی و برای حل مشکلات مراجعه کنندگان چاره جویی می‌شود. وی افزود: روزهای دوشنبه هر هفته ملاقات‌های مردمی با مردم داریم و […]

ملاقات-۷

علیرضا بصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شاهین‌شهر، اظهار کرد: مشکلات بیش از ۳۰ هزار نفر از مردم این شهرستان در نشست‌ها و ملاقات‌های مردمی در فرمانداری و یا در مساجد بررسی و برای حل مشکلات مراجعه کنندگان چاره جویی می‌شود.

وی افزود: روزهای دوشنبه هر هفته ملاقات‌های مردمی با مردم داریم و به هر تعداد که مراجعه کنندگان بیایند به درخواست‌های آنان رسیدگی می‌کنیم.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه عنوان کرد: علاوه بر این روزهای جمعه با اعلام قبلی در یکی از مکان‌های نماز جمعه شهرستان شاهین‌شهر و میمه ملاقات‌های مردمی برگزار و به در خواست‌های مردم رسیدگی می‌شود.

بصیری ادامه داد: در این خصوص جمعه گذشته با شهروندان گرگاب ملاقات رو در رو داشتیم و به مسائل ۲۰۰ مراجعه کننده رسیدگی کردیم، در هفته دولت نیز در شهرهای شاهین شهر، میمه و گز برخوار نشست مردمی برگزار کردیم.

وی خاطرنشان کرد: برخی از مراجعه کنندگان، درخواست‌هایی از اداره‌های دیگر داشتند که در ادامه پیگیری‌های خود به مشکلاتی برخورد کردند، برخی هم از شهرداری‌ها بابت مقدار عوارض درخواستی از آنان گلایه‌مند هستند که با مراجعه به فرمانداری در خواست تجدیدنظر در میزان پرداخت عوارض خود دارند که این بخش از مردم ممکن است در ماه برای پیگیری مشکل خود چند بار مراجعه کنند.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه مطرح کرد: بیشتر مراجعه کنندگان جوانان تحصیل کرده‌ای هستند که از مشکل بیکاری رنج می‌برند و اشتغال در ادارات را خواستارند، این شهرستان به علت مهاجر پذیر بودن و علی‌رغم آنکه شهرستانی صنعتی است، با بیکاری ۱۴ درصدی مواجه است.

بصیری اظهار داشت: بخشی از مردمی که در ملاقات‌های مردمی حضور می‌یابند از خانواده‌های بی بضاعت هستند که به دستگاه‌های حمایتی همچون کمیته امداد امام خمینی(ره) و اداره بهزیستی معرفی می‌شوند، برخی هم درخواست تهیه مسکن دارند که برای حل مشکل خود درخواست وام از شبکه بانکی دارند.

وی در پایان گفت: مردم از اینکه می‌بینند به درخواست‌های آنان رسیدگی می‌شود با رضایت‌مندی خداحافظی می‌کنند حتی اگر به آنچه انتظار داشته‌اند، نرسیده باشند.