جشن شکوفه ها در میان شادی و نشاط دانش آموزان منطقه میمه

2017-09-23
442 بازدید

در آستانه ماه مهر، ماه علم و دانایی، مراسم با شکوه جشن شکوفه ها با حضور دانش آموزان سال اولی در مدارس منطقه میمه برگزار شد. به گزارش خبرنگار پانا از میمه؛ در آستانه ماه مهر، ماه علم و دانایی، مراسم با شکوه جشن شکوفه ها  با حضور دانش آموزان سال اولی در مدارس منطقه […]

Untitled_40x25

در آستانه ماه مهر، ماه علم و دانایی، مراسم با شکوه جشن شکوفه ها با حضور دانش آموزان سال اولی در مدارس منطقه میمه برگزار شد.


به گزارش خبرنگار پانا از میمه؛ در آستانه ماه مهر، ماه علم و دانایی، مراسم با شکوه جشن شکوفه ها  با حضور دانش آموزان سال اولی در مدارس منطقه میمه برگزار شد. دانش آموزان کلاس اولی با چهره هایی لبریز از شور و شوق قدم به بوستان علم و معرفت گذاشتند تا از کوثر زلال دانش و دانایی بهره مند شده و نور بصیرت در دل پاک آنان جوانه زند. آنها دست در دست والدین خود، با دیدگانی اشکبار و گاهی با تشویش و اضطراب ناشی از روز اول مدرسه در صفوف صبحگاهی مدارس ایستادند. مدیران و آموزگاران با آذین بندی مدارس به استقبال آنها آمده بودند. امروز مدارس منطقه میمه لبریز از جلوه های زیبای شور و شوق آموختن بود. پس از سه ماه از تعطیلات تابستانی، خیابان رنگ و رویی دیگر گرفتند. کودکان سال اولی، اولین راهیان مکتب علم و تربیت شدند. تقارن روز آغازین سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس جذابیت و حلاوت دیگری داشت. در سر در مدارس بنرهای بزرگداشت هفته دفاع مقدس نصب شده بود. تبلیغات زیبایی از تصاویر رزمندگان اسلام و شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس، تصاویر حضرت امام ، مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری نصب شده بود. امروز روز پاسداشت ایثار و احترام به ساحت مقدس علم و بینش و آگاهی بود.
مراسم جشن شکوفه های آموزش و پرورش منطقه میمه، در همه مدارس برگزار شد اما جشن ویژه شکوفه ها با حضوررییس محترم اداره  آموزش و پرورش منطقه ،کارشناسان آموزش ابتدایی، اقامه نماز وانجمن اولیاء و مربیان به میزبانی دبستان پسرانه حافظ ودخترانه عدالت روستای ازان اجرا گردید. در ابتدای این مراسم، برنامه های دانش آموزی برگزار شد. صدای شادی و هلهله دانش آموزان فضای مدرسه را لبریز ساخته بود. اولیای دانش آموزان در کنار فرزندان خود در این جشن باشکوه دانش آموزی سهیم بودند. رضا روح الامین  رییس  آموزش و پرورش منطقه میمه در  این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس، امام شهیدان و ایثارگران عرصه دفاع و حماسه، مهر ماه را سرآغاز جنبش و جوشش اراده های علمی فرزندان این سرزمین مقدس دانست وی دانش اموزان و نوآموزان مدارس  را گلهای شاداب و امیدبخش زندگی جامعه ایرانی دانستند و اظهار امیدواری کردند در سال تحصیلی جدید شاهد بالندگی این عزیزان در همه زمینه ها باشیم.
گفتنی است در ادامه این مراسم برنامه های متنوع دانش آموزی و استقبال از آنان توسط ریاست اداره و همراهان ،کادر اداری و آموزشی آموزشگاهها  و مشایعت توسط خانواده ها تا کلاس درس صورت گرفت.
با تشکر از آقای مهرداد مشهدی