بازدید ۶ ساعته ی استاندار از جاذبه های حیات وحش موته

2017-09-17
64 بازدید

با حضور دکتر زرگرپور سومین جشنواره انگور، گردشگری و بوم گردی روستای حسن رباط بخش میمه همراه با نمایشگاه محصولات محلی و صنایع دستی، در محیطی سرشار از نشاط و شادی برگزار گردید. به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، سومین جشنواره ی انگور حسن رباط با حضور دکتر رسول […]

جشنواره انگور

با حضور دکتر زرگرپور سومین جشنواره انگور، گردشگری و بوم گردی روستای حسن رباط بخش میمه همراه با نمایشگاه محصولات محلی و صنایع دستی، در محیطی سرشار از نشاط و شادی برگزار گردید.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، سومین جشنواره ی انگور حسن رباط با حضور دکتر رسول زرگرپور، فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان و جمعی ازمسئولین محلی و با حضور با شکوه مردم در حسن رباط، روستای هدف گردشگری، برگزار گردید.
گفتنی است دکتر زرگرپور استاندار اصفهان، پس از حضور در جشنواره انگور روستای حسن رباط بخش میمه، به مدت۶ ساعت از بخش های مختلف منطقه حفاظت شده موته و معادن اطراف و جاذبه های گردشگری مناطق موصوف بازدید نمود و دستورات لازم را برای رونق گردشگری و بهبود شرایط منطقه مذکور صادر نمود.
در همین ارتباط استاندار اصفهان پیشنهاد برگزاری تورهای یک روزه طبیعت گردی در پناهگاه حیات وحش موته در استان اصفهان را ارائه نمود که با استقبال مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان مقرر گردید مقدمات و زیرساخت های لازم برای برگزاری این تورهای یکروزه فراهم گردد.