بوی مهربانیِ مهر ، بقلم امام جمعه ی بخش میمه

2017-09-14
85 بازدید

بسم الله الرحمن الرحیم (مهر بوی مهربانی می دهد) بافرا رسیدن مهر ماه فصل جدیدی آغاز و عطر تعلیم و تربیت فضای جامعه را معطر می کند. شوق دانش آموزان برای رفتن به مدرسه وعزم راسخ معلمان برای باغبانی از گلهای بوستان علم ودانش وبازگشایی مدارس حس تازه ونشاط خاصی رابه شهر و روستاها می […]

IMG_3427

بسم الله الرحمن الرحیم
(مهر بوی مهربانی می دهد)
بافرا رسیدن مهر ماه فصل جدیدی آغاز و عطر تعلیم و تربیت فضای جامعه را معطر می کند. شوق دانش آموزان برای رفتن به مدرسه وعزم راسخ معلمان برای باغبانی از گلهای بوستان علم ودانش وبازگشایی مدارس حس تازه ونشاط خاصی رابه شهر و روستاها می بخشد. گویابهار آغاز شده و شکوفه ها درحال باز شدن می باشند وآیه مبارکه: اقرا بسم ربک الذی خلق تفسیر می شود.
همراهی اولیای محترم و همکاری لازم سایر ادارات حکایت از تفاهم و همدلی اقشار مختلف برای شتاب بخشیدن به رونق تعلیم وتربیت و حرکت به سوی قله های علم و ادب است که پیامبر اکرم (ص) علم را منشا خیر و برکت دانسته و بر فراگیری آن تاکید می نماید. امید است همه ساز وکارهای لازم بکار گرفته و از تمام ظرفیتها برای تعلیم و تربیت مطلوب استفاده نماییم و معلمان و مربیان محترم نیز با دل سوزی و انگیزه لازم دانش آموزان را فرزندان خود دانسته و بخوبی انجام وظیفه نمایند تا شاهد رشد علم و بالا رفتن بینش و بصیرت و تربیت نسل آینده ساز باشیم.
والسلام
زمانی گندمانی
امام جمعه بخش میمه