حاجی : سرعت مهاجرت از میمه کم خواهد شد

2017-09-12
52 بازدید

به گزارش خبرگزاری فارس از میمه، حسینعلی حاجی‌دلیگانی ظهر امروز در مراسم انعقاد قرارداد احداث کارخانه تولید گلاب، عرقیجات و اسانس‌های گیاهی با شرکت تعاونی گلستان شهر میمه اظهار کرد: شکل‌گیری واحد صنعتی گلاب‌گیری با ۳۴ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری بنیاد برکت در میمه، از سرعت مهاجرت مردم این شهر خواهد کاست. وی افزود: این شرکت تعاونی که هزار و ۳۰۰ عضو دارد […]

مصاحبه

به گزارش خبرگزاری فارس از میمه، حسینعلی حاجی‌دلیگانی ظهر امروز در مراسم انعقاد قرارداد احداث کارخانه تولید گلاب، عرقیجات و اسانس‌های گیاهی با شرکت تعاونی گلستان شهر میمه اظهار کرد: شکل‌گیری واحد صنعتی گلاب‌گیری با ۳۴ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری بنیاد برکت در میمه، از سرعت مهاجرت مردم این شهر خواهد کاست.

وی افزود: این شرکت تعاونی که هزار و ۳۰۰ عضو دارد می‌تواند پس از احداث و بهره‌برداری کارخانه تولید گلاب، عرقیجات و اسانس‌های گیاهی، برای مردم شهر میمه تولید ثروت کرده و از مهاجرت مردم به شهرهای همجوار جلوگیری کند.

نماینده مردم برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شرکت تعاونی گلستان  شهر میمه الگوی موفقی در اجرای طرح اقتصاد مقاومتی است؛ این شرکت تعاونی با تولید گل محمدی و تبدیل آن به ۶۸۰ تن محصول گلاب، عرقیجات و اسانس‌های گیاهی در سال، میلیاردها ریال محصول فراوری شده تولید خواهد کرد و در بازارهای داخلی و خارجی به فروش خواهد رساند.

وی به اعضای شرکت تعاونی گلستان توصیه کرد که به صادرات محصولات خود بیاندیشند، مواظب تهدیدها و مشکلات پیش رو باشند و در فعالیت اقتصادی خود دچار غرور کاذب نشوند.

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: بنیاد برکت علاوه بر مشارکت در احداث نخستین کارخانه اجتماع‌محور این بنیاد در کشور، ساخت یک باب مدرسه را در شهر میمه بر عهده گرفته است.

وی تصریح کرد: سرمایه‌گذاران میمه برای اینکه بخش میمه از کمبود درآمد نجات یابد، نباید فقط به یک طرح مشترک اقتصادی رضایت دهند، بلکه طرح‌های دیگر بخش کشاورزی را پیشنهاد و اجرا کنند.

نماینده مردم برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی به مردم میمه این نوید را داد که طرح ارتقای وضعیت بخش میمه که در وزارت کشور در حال بررسی است امسال نهایی و اعلام خواهد شد.