فرماندار : اراده ی اعضا و هیئت مدیره ی گلستان میمه ستودنی است

2017-09-12
372 بازدید

به گزارش خبرگزاری فارس از میمه، علیرضا بصیری ظهر امروز در مراسم انعقاد قرارداد احداث کارخانه تولید گلاب، عرقیجات و اسانس‌های گیاهی با شرکت تعاونی گلستان شهر میمه اظهار کرد: جمعیت بخش میمه در سال‌های اخیر با بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی و اقتصادی افزایش یافته است. وی افزود: جمعیت شهر میمه علی‌رغم آنچه که در برخی از سخنرانی‌ها گفته شده در حال افزایش است؛ […]

فرماندار

به گزارش خبرگزاری فارس از میمه، علیرضا بصیری ظهر امروز در مراسم انعقاد قرارداد احداث کارخانه تولید گلاب، عرقیجات و اسانس‌های گیاهی با شرکت تعاونی گلستان شهر میمه اظهار کرد: جمعیت بخش میمه در سال‌های اخیر با بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی و اقتصادی افزایش یافته است.

وی افزود: جمعیت شهر میمه علی‌رغم آنچه که در برخی از سخنرانی‌ها گفته شده در حال افزایش است؛ جمعیت شهر میمه از ۵ هزار و ۲۶۲ نفر در چند سال گذشته به ۵ هزار و ۶۵۱ نفر و جمعیت روستایی بخش میمه از ۶ هزار و ۲۲ نفر به بیش از ۹ هزار نفر افزایش یافته است.

فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه مطرح کرد: به دنبال رونق فعالیت‌های اقتصادی، تقاضاهای مردمی و پیگیری‌های نماینده مردم برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی طرح ارتقای وضعیت بخش میمه امسال به سرانجام خواهد رسید.

وی به ثبت جهانی قنات‌های مزدآباد و وزوان در سازمان علمی، فرهنگی و تربیتی ملل متحد، یونسکو اشاره و تصریح کرد: بخش میمه شهرستان شاهین‌شهر و میمه با آب و هوای مناسب و کشاورزان مجرب، استعداد فراونی در بخش کشاورزی و صنعت گردشگری دارد.

بصیری در پایان ابراز داشت: اراده اعضا و هیأت مدیره شرکت تعاونی کشاورزی گلستان شهر میمه در اجرای طرح‌های موفق کشاورزی و سرمایه‌گذاری در صنایع فراوری محصولات کشاورزی ستودنی است.