به انجام طرحهای توانمند سازی اقتصادی میمه امیدوار هستیم

2017-09-10
150 بازدید

– سه شنبه ۲۳ فروردین ۹۶ جلسه با مدیران بنیاد برکت و انعکاس در گروه دوستان میمه ای با سلام به دوستان عزیز و مدیر محترم گروه امروز یکی از روزهای فعال دوستان بود . با پیگیری های آقای حاجی نمایندگان بنیاد برکت که ستاد اجرایی فرمان امام هستند و در زمینه ی توانمند سازی […]

photo_2017-09-09_13-09-43

– سه شنبه ۲۳ فروردین ۹۶ جلسه با مدیران بنیاد برکت و انعکاس در گروه دوستان میمه ای

با سلام به دوستان عزیز و مدیر محترم گروه
امروز یکی از روزهای فعال دوستان بود . با پیگیری های آقای حاجی نمایندگان بنیاد برکت که ستاد اجرایی فرمان امام هستند و در زمینه ی توانمند سازی اقتصادی مناطق محروم و مهاجر فرست کار می کنند حوالی ساعت ۴ به میمه آمدند و با هماهنگی شورای شهر جلسه ای در دفتر شهردار محترم برگزار شد . در این جلسه پس از توضیحات آقای گرامی مدیر سرمایه گذاری دفتر نماینده و نمایندگان بنیاد برکت آقایان دکتر عبدی و دکتر کالوند ابتدا ضرورت احداث کارخانه ی فراوری گل در میمه با توجه به رشد فزاینده ی سطح زیر کشت گل محمدی توضیح داده شد و به درخواست دکتر عبدی طرح توجیهی تهیه شده برای کارخانه توسط آقای مهندس حیدرپور برای برسی و امکان سنجی در اختیار ایشان قرار گرفت . سپس آقای سعید ایراندوست ضمن ارائه ی فیلمهای زیبایی از قنات و نقاط گردشگری بخش میمه به تشریح پلان گردشگری مزدآباد پرداخت . در ادامه ی جلسه از گلستان میمه بازدید بعمل آمد و مظهر قنات مزدآباد و استخر ذخیره ی ۳۲۰ هزار متر مکعبی بازدید و در خصوص ظرفیتهای گردشگری این منطقه توضیحات لازم ارائه گردید .
مهمتر از نتیجه بخش بودن یا نبودن جلسه ی امروز ، اتحاد و همدلی بچه های میمه بود . دکتر کالوند چندین بار در حین بازدید و اظهاراتش بر این مطلب تاکید کرد که با همدلی و همراهی و انگیزه ای که در حاضرین می بینم به انجام طرحهای توانمند سازی اقتصادی میمه امیدوار هستم . خدا ان شا الله این همدلی و تعاون در امور خیر را از بچه های میمه نگیرد .
تماسی که امروز صبح در رابطه با آمدن نمایندگان بنیاد برکت با مهندس حیدرپور داشتیم بسیار موثر و کارساز بود . مهندس به حیطه ی کاری بچه های بنیاد اشراف داشتند و دقیقا تشریح کردند که باید چه نکاتی مورد تاکید قرار گیرد . جمع و جلسه ی ۳ نفره ی من و آقایان اسماعیلی و شهبازی از توضیحات ایشان بهره مند شدیم .
دکتر بیگی هم از بنیاد در کامنتهای گروه بخوبی یاد کرده بودند و برای همین از ایشان هم در مورد جلسه ی امروز راهنمایی گرفتیم . دکتر ضمن ارائه ی راهنمایی های لازم متنی هم پیامک کردند که در حین بازدید برای نمایندگان خواندم و خیلی مورد توجه قرار گرفت . اینها را هم به حساب همراه و همدل بودن میمه ای ها می گذاشتند . متن زیبای دکتر بیگی این بود :
“سلام بر نمایندگان مجموعه برکت و حاضرین در جلسه؛ کلمه برکت مفهومی اقتصادی است که ویژگی “کار سالم اقتصادی” را همراه دارد و شرط لازم و مقدمه دست یافتن به “برکت” ، “حرکت” است یعنی بدون تلاش مقدماتی و درست به برکت نمیرسیم. اما دوستان عزیز، زبان حال امروز شهر و بخش ما مصداق دعای حضرت موسی(ع) است که فرمود: رب انی لما انزلت الی من خیر فقیر… والبته ما هرچند دختر شعیب نمیخواهیم اما فراوان داریم جوانان تحصیلکرده ای که آرزوی ایجاد فرصتی جهت اشتغال دارند تا “سنگ تمام” بگذارند و زادگاهشان را آباد کنند و بالتبع سهمشان را در سربلندی ایران اسلامی انجام دهند. استدعا دارم شما هم برای این جوانان آماده “حرکت” سنگ تمام بگذارید تا “برکت” حاصل از آن باقیات صالحات همه ما در روز “یوم لا ینفع مال و لا بنون، الا من أتی الله بقلب سلیم” باشد…”