مجلس تا دوم مهر تعطیل شد

2017-08-31
70 بازدید

مجلس شورای اسلامی تا تاریخ دوم مهرماه جهت تعطیلات تابستانی نمایندگان، تعطیل اعلام شد. به گزارش مهر، آخرین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در فصل تابستان در روز چهارشنبه (۸ شهریور) برگزار شد و نمایندگان سه هفته برای تعطیلات تابستانی و یک هفته نیز به منظور سرکشی به حوزه‌های انتخابیه جلسه ندارند. جلسه بعدی مجلس […]

images

مجلس شورای اسلامی تا تاریخ دوم مهرماه جهت تعطیلات تابستانی نمایندگان، تعطیل اعلام شد.

به گزارش مهر، آخرین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در فصل تابستان در روز چهارشنبه (۸ شهریور) برگزار شد و نمایندگان سه هفته برای تعطیلات تابستانی و یک هفته نیز به منظور سرکشی به حوزه‌های انتخابیه جلسه ندارند.

جلسه بعدی مجلس در روز دوم مهر برگزار می‌شود که بر این اساس مجلس  تا ۱۹ مهر سه هفته جلسات علنی دارد و  جلسات علنی هفته دوم نیز به دلیل تقارن با تاسوعا و عاشورای حسینی فقط در دو روز ۱۱ و ۱۲ مهر برگزار می‌شود.

جلسات مجلس از ۲۳ تا ۲۶ مهر جهت حضور نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه تشکیل نخواهد شد و بعد از آن مجلس از ۳۰ مهر تا ۱۰ آبان به مدت دو هفته جلسات علنی را برگزار می‌کند؛ مجلس دوباره از ۱۴ تا ۱۷ آبان یعنی هفته منتهی به اربعین حسینی جهت حضور نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه تعطیل است.

مجلس شورای اسلامی از ۲۱ آبان تا ۱۴ آذر چهار هفته به طور متداوم جلسه علنی دارد و یک هفته از ۱۹ تا ۲۲ آذر برای حضور نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه مجلس تعطیل است؛ مجلس در آخرین هفته فصل پاییز یعنی از ۲۶ آذر نیز جلسه علنی دارد که این جلسات به مدت سه هفته تا ۱۳ دی ادامه خواهد داشت.