پیام آقای حاجی بمناسبت هفدهم مرداد ، روز خبرنگار

2017-08-08
46 بازدید

بسم الله الرحمن الرحیم “ن و القلم و مایسطرون”. بدون شک جامعه سالم و پویا، مرهون همت و تلاش روزنامه نگاران و خبرنگاران متعهدی است که با پیام رسانی صادقانه و مشفقانه و نقد منصفانه، زمینه تغذیه فکری و رشد و شکوفایی و اعتلای فرهنگی جوامع را فراهم می‌کنند. از این رو یک خبرنگار متعهد […]

photo_2017-08-08_16-05-01

بسم الله الرحمن الرحیم

“ن و القلم و مایسطرون”.

بدون شک جامعه سالم و پویا، مرهون همت و تلاش روزنامه نگاران و خبرنگاران متعهدی است که با پیام رسانی صادقانه و مشفقانه و نقد منصفانه، زمینه تغذیه فکری و رشد و شکوفایی و اعتلای فرهنگی جوامع را فراهم می‌کنند. از این رو یک خبرنگار متعهد در کنار برخورداری از ویژگی‌ها و مهارت‌های تخصصی و حرفه‌ای، باید آراسته به صفات بارز اخلاقی نظیر صداقت، عدالت، انصاف و امانت نیز باشد.

در عصری که تمامیت خواهان دنیا بی توجه به نگاه نگران و متحیر آدمیان ، هر روز حادثه ای ناگوار در گوشه گوشه ی دنیا می آفرینند، این اندیشه ورزان و خردگرایان عرصه ی اطلاع رسانی هستند که با مجاهدت بی بدیل خود نقاب از چهره کریه جهانخواران کنار می زنند. باشد که بشریت در مقابل ظلم یکپارچه استقامت کند و به مبارزه برخیزد.

خون‌نگاران دفاع مقدس و همه‌ی صحنه‌های مقابله‌ی حق و باطل، دل‌نگاران معرفت و اخلاق جامعه، زرنگاران هنر متعهد، دردنگاران حرمت مستضعفان، همه و همه‌ی خبرنگاران اعتلاطلب، چشم و بازو و میزان و ترازوی این جامعه‌ی خداجو و مردم همسو با نظام مقدس هستند که در پرتو خورشید ولایت، ره گم نمی‌کنند.

اینجانب ۱۷ مرداد را که به یاد خون نگار شهید محمود صارمی روز خبرنگار نام گرفته است، به روزنامه نگاران، خبرنگاران و فعالان عرصه اطلاع رسانی تبریک می گویم و از همکاری صمیمانه و بی بدیل خبرنگاران در انعکاس اخبار و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم صمیمانه قدردانی می کنم و از درگاه حضرت احدیت سلامتی ، کامیابی و توفیقات روز افزون همه این عزیزان را در ظلّ توجّهات حضرت ولی‌عصر (عج ) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی )مسئلت می نمایم.

حسینعلی حاجی

نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر ومیمه وبرخوار

در مجلس شورای اسلامی