میمه خنک ترین و کاشان گرمترین مناطق استان اصفهان

2017-08-04
56 بازدید

میمه خنک ترین و کاشان گرمترین مناطق استان اصفهان حسن خدابخش در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز، درباره آخرین وضعیت هوای استان اصفهان اظهار کرد: بر اساس بررسی نقشه های هواشناسی شاهد شرایط به نسبت پایدار بر روی استان هستیم. رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه دما نیز همچنان پایین […]

هوشناسی-۲۴۰x160

میمه خنک ترین و کاشان گرمترین مناطق استان اصفهان

حسن خدابخش در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز، درباره آخرین وضعیت هوای استان اصفهان اظهار کرد: بر اساس بررسی نقشه های هواشناسی شاهد شرایط به نسبت پایدار بر روی استان هستیم.

رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه دما نیز همچنان پایین است، گفت: این دمای پایین هوا در این موقع از فصل گرم تابستان شرایط جالبی را به وجود آورده است.

وی در مورد پیش بینی هوای استان برای سه روز آینده، اظهار کرد: وضعیت هوای برای سه روز آینده به صورت صاف تا قسمتی ابری، گاهی نیز وزش باد وجود دارد.

خدابخش با بیان دمای اصفهان برای چند روز آینده روند رو به افزایش خواهد داشت، گفت: بر طبق این موضوع افزایش یک تا دو درجه ای هوای اصفهان را برای فردا پیش بینی می کنیم.

رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان بیشینه دمای هوای اصفهان برای امروز را ۳۴ درجه و کمینه دمای هوا در خنک ترین ساعات فردا را ۲۰ درجه سانتی گراد عنوان کرد و گفت: کاشان با ۳۸ درجه و میمه با ۱۳ درجه سانتی گراد به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط استان هستند.

وی تاکید کرد: این مقدار خنکی هوا در نیمه اول مردادماه کمتر اتفاق افتاده که نوید یک تابستان خنک را برای استان نوید می دهد.

خدابخش در مورد پیش بینی وضعیت دمایی و وزش باد در منطقه فرودگاه بین المللی شهید بهشتی، اظهار کرد: امروز در گرمترین ساعات دمای این منطقه ۳۴ درجه و در خنک ترین ساعات فردا ۱۴ درجه پیش بینی می شود که نوید شبی مطبوع و خنک را در این منطقه می دهد.

وی همچنین گفت: سرعت وزش باد در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی حدود ۲۰ کیلومتر خواهد بود که این سرعت موجب کاهش دید نمی شود.