حاجی ؛ برترین نماینده ی مجلس شد

2017-07-29
75 بازدید

نماینده مردم شهرستان های برخوار، شاهین شهر و میمه در مجلس از سوی هیات رئیسه مجلس عنوان برترین نماینده مجلس را در اولین سال از دوره دهم مجلس شورای اسلامی کسب کرد. به گزارش صاحب نیوز؛ نماینده مردم شهرستان های برخوار، شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی با قرار گرفتن در دو لیست جداگانه […]

۱۳۹۵۱۱۰۵۱۳۵۱۵۸۴۲۵۹۷۸۸۳۹۴-۵۷۵x400

نماینده مردم شهرستان های برخوار، شاهین شهر و میمه در مجلس از سوی هیات رئیسه مجلس عنوان برترین نماینده مجلس را در اولین سال از دوره دهم مجلس شورای اسلامی کسب کرد.

به گزارش صاحب نیوز؛ نماینده مردم شهرستان های برخوار، شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی با قرار گرفتن در دو لیست جداگانه منتشر شده از سوی هیات رئیسه مجلس عنوان برترین نماینده مجلس را در اولین سال از دوره دهم مجلس شورای اسلامی کسب کرد.

در پایان هر سال از دوره چهار ساله مجلس لیست اسامی ده نفر از نمایندگان مردم در مجلس که بیشترین حضور در صحن علنی و کمیسیون تخصصی و نیز بیشترین مشارکت در مجلس را دارند منتشر می شود.
در پایان اجلاسیه اول دو لیست جداگانه ده نفره از بیشترین حضور و فعال ترین نمایندگان توسط هیئت رییسه مجلس منتشر شد که تنها نام مشترک دو لیست، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده پر تلاش شاهین شهر و میمه و برخوار بود که به تنهایی عنوان برترین نماینده مجلس شورای اسلامی را از آن خود کرد.