کنکور سراسری داوطلبان بخش میمه و جوشقان و کامو

2017-07-09
161 بازدید

بسمه تعالی به گزارش روابط عمومی مؤسسه آموزش عالی نوردانش آزمون سراسری ۱۳۹۶ در پنج گروه علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی ، هنر و زبان خارجه با حضور ۳۱۷ داوطلب از بخش میمه و شهرهای جوشقان قالی و کامو در روزهای پنجشنبه ۱۵/۴/۹۵ و جمعه ۱۶/۴/۹۵ برگزار گردید. جناب آقای دکتر محمدرضا […]

بسمه تعالی

به گزارش روابط عمومی مؤسسه آموزش عالی نوردانش آزمون سراسری ۱۳۹۶ در پنج گروه علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی ، هنر و زبان خارجه با حضور ۳۱۷ داوطلب از بخش میمه و شهرهای جوشقان قالی و کامو در روزهای پنجشنبه ۱۵/۴/۹۵ و جمعه ۱۶/۴/۹۵ برگزار گردید.

جناب آقای دکتر محمدرضا زمانی نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در مؤسسه ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی داوطلبین عزیز اظهار امیدواری نمودند که این مؤسسه بتواند با برگزاری این گونه آزمون ها بیش از پیش در خدمت مردم بخش و شهرهای دیگر باشد.

ایشان از همکاری فرهنگیان محترم آموزش و پرورش منطقه که با کوشش بی دریغشان در برگزاری هرچه بهتر این رقابت بزرگ تلاش نمودند، تشکر فراوان نمودند. همچنین از مساعدت و همیاری ادارات محترم بخش، بخشداری میمه ، شهرداری و شورای اسلامی شهرمیمه، فرماندهی انتظامی بخش میمه ، بیمارستان حضرت محمد(ص)، سازمان امداد و نجات هلال احمر میمه، دهیاری روستای ازان ، اداره برق منطقه میمه، سازمان آب و فاضلاب میمه، حوزه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) و شرکت گازمیمه نیزتشکر و قدردانی ویژه نمودند.

ایشان همچنین از همکاری کلیه اساتید و کارکنان مؤسسه نوردانش و مساعدت بی شائبه مسئول برگزاری آزمون در این حوزه، مسئولان حفاظت آزمون و مدیران حوزه ها کمال تشکر و سپاسگزاری را نمودند.

IMG_1465

IMG_1354 IMG_1362 IMG_1384 IMG_1388 IMG_1392 IMG_1402 IMG_1408 IMG_1424 IMG_1438 IMG_1440 IMG_1445 IMG_1463