بیشترین درخواستهای حوزه ی انتخابیه ام ؛ شغل و کاهش آب

2017-07-08
46 بازدید

حسینعلی حاجی دلیگانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شاهین‌شهر اظهار کرد: برخی افراد و مسؤولان حرف‌هایی می‌زنند که امریکایی‌ها می‌خواهند و در واقع با این سخنان در زمینی که امریکایی‌ها طراحی کردند، بازی می‌کنند؛ این عده حرف‌هایی که امریکایی‌های می‌خواهند از ایران به گوش برسد، با چند واسطه به زبان می‌آورند. وی افزود: […]

۱۳۹۶۰۲۰۶۰۰۱۴۶۵_Test_PhotoH

حسینعلی حاجی دلیگانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شاهین‌شهر اظهار کرد: برخی افراد و مسؤولان حرف‌هایی می‌زنند که امریکایی‌ها می‌خواهند و در واقع با این سخنان در زمینی که امریکایی‌ها طراحی کردند، بازی می‌کنند؛ این عده حرف‌هایی که امریکایی‌های می‌خواهند از ایران به گوش برسد، با چند واسطه به زبان می‌آورند.

وی افزود: به اعتقاد این عده، آن‌ها احساس می‌کنند اگر در مقابل امریکایی‌ها کوتاه آمدند، بهتر ایرانی‌ها را درک خواهند کرد در حالی که همه کشورها این تجربه را دارند که هر وقت در برابر کشورهای زورگو همچون آمریکا، ایستادگی و مقاومت کردند، توانستند استقلال خود را حفظ و حقوقشان را استیفا کنند.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این افرادی که دچار تحلیل غلط هستند، خیلی زود متوجه خطای راهبردی‌شان خواهند شد.

وی تصریح کرد: دولت آمریکا بر اساس سندی که در سال ۱۹۹۷ تهیه کرده به دنبال برقراری ارزش‌های آمریکایی در منطقه غرب آسیاست و برای جمهوری اسلامی ایران، نسخه «نرمالیزه کردن» انقلاب را در دستور کار دارند.

حاجی دلیگانی ادامه داد: در این طرح آن‌ها به دنبال وادار کردن ایران به عقب‌نشینی طی هفت مرحله هستند تا در آخر، همان وظیفه ژاندارمی منطقه را که در دوره رژیم پهلوی داشت، دوباره بر عهده بگیرد.

وی در بخش دیگر سخنان خود درباره درخواست مردم حوزه انتخابیه شاهین‌شهر، برخوار و میمه خاطرنشان کرد: بیشتر درخواست‌هایی که مراجعه کنندگان مطرح می‌کنند به ترتیب درخواست شغلی است که اقشار تحصیل کرده دارند همچنین برخی از خانواده‌ها در تأمین هزینه رهن منازل استیجاری ناتوان‌اند و درخواست کمک‌های مالی دارند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: مهم‌ترین درخواست مربوط به کاهش آب سفره‌های زیرزمینی و نشست زمین‌های کشاورزی است که اغلب کشاورزان را نگران کرده است.

حاجی دلیگانی در پایان تصریح کرد: شرکت آب منطقه‌ای اصفهان و وزارت نیرو پیش‌تر متعهد شده بود، آب کشاورزان را از مسیر کانال کشاورز تأمین کند، اما به این تعهد خود عمل نمی‌کند و مشکلاتی را برای کشاورزان به وجود آورده است