شورای هم‌اندیشی اصحاب خبر و رسانه در شاهین شهر و میمه

2017-07-04
69 بازدید

فرامرز رادمنش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شاهین‌شهر از تشکیل شورای هم‌اندیشی اصحاب رسانه و خبر در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: فعالیت نمایندگی‌های خبرگزاری‌ها و نشریات در شهرستان شاهین‌شهر، با ایجاد شورای هم اندیشی اصحاب خبر و رسانه، نظام‌مند می‌شوند. وی افزود: نخستین شورای هم‌اندیشی اصحاب رسانه و خبر، به زودی […]

download

فرامرز رادمنش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شاهین‌شهر از تشکیل شورای هم‌اندیشی اصحاب رسانه و خبر در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: فعالیت نمایندگی‌های خبرگزاری‌ها و نشریات در شهرستان شاهین‌شهر، با ایجاد شورای هم اندیشی اصحاب خبر و رسانه، نظام‌مند می‌شوند.

وی افزود: نخستین شورای هم‌اندیشی اصحاب رسانه و خبر، به زودی با حضور خبرنگاران و مسؤولان نمایندگی خبرگزاری‌ها و نشریات استانی و شهرستانی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان، برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه خاطرنشان کرد: ساماندهی فعالیت حوزه مطبوعات، پیگیری مطالبات اصحاب خبر و رسانه و همفکری به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهین‌شهر به عنوان بازوی مشاوره‌ای در بهبود وضعیت رسانه‌های نوشتاری، از اهداف ایجاد این شوراست.

وی ادامه داد: این جلسات با مدیریت اصحاب رسانه، دو هفته‌ای یک بار در ماه نخست و به تدریج به صورت ماهیانه برگزار می‌شود.

رادمنش اظهار امیدواری کرد نمایشگاه مطبوعات امسال با حضور پر رنگ مطبوعات و سایر خبرگزاری‌ها، ۱۷ مرداد در شاهین‌شهر تشکیل شود.

وی یادآور شد: هم اینک نمایندگی‌های خبرگزاری‌های فارس، ایرنا، صدا و سیما، پانا، بسیج و باشگاه خبرنگاران و نمایندگی‌های نشریات نصف جهان، نسل فردا، اصفهان زیبا، خبررسان، صبح میمه، شاهین پرس، کیمیای وطن و فن آوران، در این شهرستان فعالیت می‌کنند.