دادستان شاهین شهر و میمه : شهید بهشتی به شدت متعبد بود

2017-07-01
60 بازدید

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محسن بوسعیدی  در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شاهین‌شهر اظهار کرد: شهید بهشتی به شدت متعبد بود، چون بر اساس آِیات قران کریم، متعبد کسی است که به‌شدت به طاغوت‌ها کافر باشد. وی افزود: شهید مظلوم دکتر بهشتی، فردی ساده‌زیست بود و همواره به خانواده خود می‌گفت، هرقدر […]

_main_pic_1467205334

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محسن بوسعیدی  در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شاهین‌شهر اظهار کرد: شهید بهشتی به شدت متعبد بود، چون بر اساس آِیات قران کریم، متعبد کسی است که به‌شدت به طاغوت‌ها کافر باشد.

وی افزود: شهید مظلوم دکتر بهشتی، فردی ساده‌زیست بود و همواره به خانواده خود می‌گفت، هرقدر که ساده‌زیست باشیم بیشتر می‌توانیم با طاغوت‌های زمانه خود مبارزه کنیم.

دادستان شاهین‌شهر و میمه ادامه داد: به گفته شهید بهشتی، مردان متعبد هرگز زیر بار سختی‌ها و مشکلات قد خم نمی‌کنند و وی به انقلابیون نیز همواره تذکر می‌داد که تداوم انقلاب اسلامی به یاران پرشور و با نشاط نیاز دارد و در این صورت است که می‌توانیم با صدای رسا فریاد مرگ بر آمریکا سر بدهیم.

بوسعیدی در ادامه به گوشه‌ای از سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: در مسیر رسیدن به منافع ملی نباید هویت ملی آسیب ببیند و این یعنی اینکه مسؤولان نباید با چراغ خاموش، سند ۲۰۳۰ یونسکو را امضا کنند، درحالی که سند توسعه ملی فرهنگی پس از ۵ سال از تصویب و ابلاغ آن در شورای عالی انقلاب فرهنگی، اجرایی نشده باشد.