گزارش ستاد نماز جمعه و مراسم وزوان – ۹۶/۴/۹

2017-07-01
217 بازدید

نماز شکوهمند جمعه به امامت حجت الاسلام والمسلمین زمانی امام جمعه ی بخش میمه در مسجد جامع شهر وزوان برگزار گردید خطیب جمعه ی شهر وزوان در آغاز خطبه ی اول نماز پس از حمد و ثنای الهی و توصیه به رعایت تقوی گفت : خداوند متعال می فرماید از خدایی که به سوی او […]

CIMG5636

نماز شکوهمند جمعه به امامت حجت الاسلام والمسلمین زمانی امام جمعه ی بخش میمه در مسجد جامع شهر وزوان برگزار گردید خطیب جمعه ی شهر وزوان در آغاز خطبه ی اول نماز پس از حمد و ثنای الهی و توصیه به رعایت تقوی گفت : خداوند متعال می فرماید از خدایی که به سوی او محشور می شوید پیروی کنید . اوامر او را انجام دهید و نواهی او را مد نظر قرار دهید . اهم مطالب خطبه های اول نماز بدینشرح است :

CIMG5644

 

– ماموریت آل سعود را اسلام زدایی و خاموش کردن فریاد ملت ها عنوان کرد و با اشاره به تبیین رهبر انقلاب از جمله آتش به اختیار فرهنگی، گفت: امروز ما به موقعیت شناسی نیاز داریم و باید بدانیم که پشت لبخندهای بدخواهان انقلاب اسلامی یک توطئه و دسیسه وجود دارد.

 

CIMG5680

–  هوشیاری، زمان‌شناسی و آشنایی با مسائل فرهنگی، سیاسی و اجتماعی کشور را ضرورت امروز جامعه دانست و افزود: با تشخیص به موقع از تحریک احساسات مردم و هرگونه اظهار نظر چالش برانگیز اجتماعی خودداری کرده و با وحدت و همدلی و حمایت رهبر انقلاب به فکر پیشرفت و سربلندی جمهوری اسلامی باشیم.

CIMG5707

–  هر اقدامی که به وحدت امت اسلامی ضربه بزند محکوم به شکست است افزود: ایجاد فرصت های شغلی برای جوانان و خودداری از حرکت های وحدت شکن مهمترین مسائل امروز کشور است که باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد.

CIMG5704

–  وحدت و پشتیبانی از ولایت فقیه، راهبرد اصلی امروز کشور است که می تواند مانع بسیاری از توطئه های پشت پرده شده و دشمنان را در رسیدن به اهداف شومشان ناامید کند.

–  ادامه دهنده راه منافقین کوردل و گروهک فرقان که مرتکب اجنایت هفتم تیر  شدند امروز داعشیانی هستند که هزاران انسان بی گناه را به خاک و خون می کشند و درصدد ضربه زدن به اسلام هستند ولی همانگونه که خون شهدای هفتم تیر منافقین را رسوا و نابود کرد، خون شهدای ترور نیز داعشیان را به زباله دان تاریخ خواهد فرستاد.

CIMG5705

– گرچه در راه مبارزه با مواد مخدر و قاچاق کالا اقدام های خوبی انجام شده ولی برای دستیابی به موفقیت های بیشتر، باید با شناسایی روزنه های ورود، از ورود کالاهای مشابه تولید داخل جلوگیری کرده و فرهنگ استفاده از کالاهای داخلی در بین خانواده ها ترویج و گسترش پیدا کند.

CIMG5713

–  پاکسازی موصل از وجود عناصر داعش  برگ برنده نیروهای بسیج مردمی عراق است.  این موفقیت به امنیت منطقه کمک می کند و لازم است که همه کشورهای اسلامی منطقه در کنار یکدیگر با جدیت با غده سرطانی داعش مبارزه و امنیت را بر منطقه حاکم کنند.

–  وجود معادن فراوان سنگ، طلا و مس و صنایع مختلف در منطقه نیازمند عزم جدی مسئولان است که با فعال کردن صنایع و معادن منطقه، علاوه بر ایجاد شغل برای جوانان از مهاجرت ساکنین نیز جلوگیری کنند.

– امام جمعه ی بخش میمه در پایان نماز از حضور پر شور مردم در راهپیمایی روز قدس و نمازهای عید فطر تقدیر و تشکر کرد .

CIMG5670

بر اساس این گزارش در بین دو نماز مهندس شهرام آذرپی بخشدار میمه در خصوص  مبارزه با قاچاق کالا و ارز به ایراد سخن پرداخت و بر انجام کار علمی و پژوهشی توسط دستگاهها و کارخانجات تولیدی تاکید کرد .

CIMG5667

مکبر : حسین شاکری

CIMG5695

تصاویر : ایمان خوش باطن

خلاصه ی خطبه ها : حجت صالح

CIMG5622 CIMG5623