حاجی پس از حمله ی موشکی : جلو توپچی نمی شود ترقه در کرد

2017-06-20
94 بازدید

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، نیمه و برخوار در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به حمله موشکی سپاه به مقر فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی داعش در منطقهدیرالزور سوریه، گفت: این اقدام سیلی محکمی به حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای داعش بود. وی ادامه داد: با این اقدام […]

۶۳۸۷۴۳۱_۲۱۸

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، نیمه و برخوار در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به حمله موشکی سپاه به مقر فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی داعش در منطقهدیرالزور سوریه، گفت: این اقدام سیلی محکمی به حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای داعش بود.

وی ادامه داد: با این اقدام سپاه، انتقام خون مطهر شهدای حادثه تروریستی تهران گرفته شد و پیام روشنی را به ماجراجویان منطقه‌ای و تروریست‌ها داد.

حاجی دلیگانی تصریح کرد: یک ضرب المثل قدیمی وجود دارد که «جلوی توپچی نمی‌توان ترقه در کرد» و ما جواب ترقه بازی تروریست‌ها را با قدرت موشکی خود دادیم و آنان صدای سیلی ما را به خوبی شنیدند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ضمن تشکر از فرزندان انقلابی سپاه متذکر شد: این عملیات موشکی نشان داد که شرارت از ناحیه هر کسی علیه ایران و ایرانی صورت بگیرد، با انتقام سختی روبرو خواهد شد.