حاجی دلیگانی: سعودی هراسی جایگزین ایران هراسی شود

2017-06-17
52 بازدید

حاجی دلیگانی: سعودی هراسی جایگزین ایران هراسی شود حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به ذات دوگانه غرب گفت: آمریکا و انگلیس در عمل از تروریسم پشتیبانی می کنند اما دم از حمایت از مظلومان منطقه می زنند. نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس […]

۶۸۳۴۹_Orig

حاجی دلیگانی: سعودی هراسی جایگزین ایران هراسی شود

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به ذات دوگانه غرب گفت: آمریکا و انگلیس در عمل از تروریسم پشتیبانی می کنند اما دم از حمایت از مظلومان منطقه می زنند.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: آمریکایی ها اخیرا با حضوری که در منطقه داشتند معامله ای انجام داده و ۴۰۰ میلیارد دلار در اختیار آمریکایی ها قرار دادند که در واقع از جیب مسلمانان منطقه پرداخت شد.

وی افزود: افتضاحی که سعودی ها با معامله با آمریکایی ها بالا آوردند صرفا در قبال دریافت تسلیحات بود که بیش از پیش بر آتش تروریسم در منطقه می افزاید اما در نهایت با سواستفاده از رسانه ها، جمهوری اسلامی را حامی تروریسم نامیده و معرفی می کنند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات کشور در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: باید نقش دوگانه ای که برخی کشورها در حمایت از تروریسم و نهی آن ایفا می کنند از طرق مختلف شفاف سازی شود تا ملت ها در جریان قرار بگیرند چرا که امروز سرمایه مسلمانان به یغما می رود تا در نهایت بمبی شده و بر سر خود آنها فرود آید.حاجی دلیگانی ادامه داد: کشورهای غربی به دنبال ایران هراسی هستند در حالی که تمام منطقه از سعودی ها در هراس هستند و حتی امروز شاهد آن هستیم که کشورهای خارج از خاورمیانه نیز از قبال تروریسمی که خود حمایت کرده و تربیت آن را به دست سعودی ها سپرده اند، دچار خسارت شده اند.