تدابیر رهبری جنگ با داعش را به خارج از مرزهای ایران کشاند

2017-06-16
36 بازدید

مراسم بزرگداشت شهدای ترور و شهادت دو تن از اعضای دفتر نماینده ی مردم شهرستانهای برخوار ، شاهین شهر و میمه در مسجد جامع شهر وزوان برگزار شد . در این مراسم حاجی نماینده ی مردم در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی  پدیده ی شوم داعش را حرکتی علیه ایران اسلامی ارزیابی کرد و تاکید […]

photo_2017-06-16_15-35-41

مراسم بزرگداشت شهدای ترور و شهادت دو تن از اعضای دفتر نماینده ی مردم شهرستانهای برخوار ، شاهین شهر و میمه در مسجد جامع شهر وزوان برگزار شد . در این مراسم حاجی نماینده ی مردم در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی  پدیده ی شوم داعش را حرکتی علیه ایران اسلامی ارزیابی کرد و تاکید کرد که داعش  با انگیزه های وهابیگری و برای مبارزه با شیعه و در نهایت برای درگیر شدن با جمهوری اسلامی ایران بوجود آمد و خاطر نشان کرد که اگر جنگ با داعش بر اساس تدابیر مقام معظم رهبری به زادگاه داعش کشیده نشده بود ما در داخل مرزهایمان شاهد ترور و قتل عام توسط داعش بودیم و برای فائق آمدن بر این فتنه یک میلیون شهید می دادیم حال آنکه الان دو هزار شهید داده ایم .

photo_2017-06-16_15-39-31

حاجی یادآور شد : مساحت استراتژیک ایران سواحل مدیترانه تا باب المندب در دریای سرخ را شامل می شود و این قدرت تاثیر گذاری امنیت را در داخل کشور بوجود آورده است . حاجی در ادامه به جزئیات روز حادثه ی تروریستی در حرم امام و مجلس پرداخت و با بیان برنامه ی کاری شهیدان دفتر در آن روز ، یاد و خاطره ی شهیدان  بویژه شهید زارع و شهید تقوی را گرامی داشت .