شاهین شهر و میمه ای ها در صدر رای به روحانی

2017-06-14
90 بازدید

شاهین شهر و میمه ای ها در صدر … پیش از این اشاره کردیم که ابراهیم رئیسی در کدام شهرستان ها با بیشترین اقبال روبه رو شد؛ حالا بد نیست به رقیب اصلی او یعنی حسن روحانی هم اشاره کنیم که او در کدام یک از ۲۴ شهرستان استان اصفهان رأی بالاتر یا پایین تری […]

images

شاهین شهر و میمه ای ها در صدر

… پیش از این اشاره کردیم که ابراهیم رئیسی در کدام شهرستان ها با بیشترین اقبال روبه رو شد؛ حالا بد نیست به رقیب اصلی او یعنی حسن روحانی هم اشاره کنیم که او در کدام یک از ۲۴ شهرستان استان اصفهان رأی بالاتر یا پایین تری آورده است.

چنانکه از آمار اعلام شده توسط وزارت کشور بر می آید، روحانی بیشترین رأی در استان اصفهان را از مردم شهرستان شاهین شهر و میمه گرفته است. بنابر این آمار، رئیس جمهور دولت یازدهم برای تکیه زدن بر کرسی دولت دوازدهم توانسته اعتماد۶۸ درصد مردم این شهرستان را جلب کند. او از مجموع ۱۱۷ هزار و ۸۲۵ رأی اخذ شده در شاهین شهر و میمه، ۸۰ هزار و ۳۳ رأی را به خود اختصاص داد که در مقایسه با ۳۲ هزار و۷۰۵ رأی ابراهیم رئیسی (یعنی چیزی نزدیک به ۲۸ درصد کل آراء اخذ شده در این شهرستان) عددی نزدیک به ۵/۲ برابر را نشان می دهد. آراء رئیسی در شهرستان شاهین شهر و میمه کمترین میزان رأی است که او در کل استان اصفهان از آن خود کرد.