گزارش نماز جمعه ی میمه – ۹۶/۳/۱۹

2017-06-10
45 بازدید

همزمان با میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام نماز جمعه با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد جامع میمه برگزار شد. حجت الاسلام زمانی در خطبه اول ضمن توصیه به رعایت تقوی ، پیرامون مدیریت زندگی مطالبی را ایراد نمودند. امام جمعه بخش میمه گفت دنیا و امکانات آن یک ظرفیت است که نیاز به […]

IMG_2992

همزمان با میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام نماز جمعه با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد جامع میمه برگزار شد. حجت الاسلام زمانی در خطبه اول ضمن توصیه به رعایت تقوی ، پیرامون مدیریت زندگی مطالبی را ایراد نمودند. امام جمعه بخش میمه گفت دنیا و امکانات آن یک ظرفیت است که نیاز به مدیریت و عقلانیت دارد تا ضمن عبادت و بندگی و خدمت به نیازمندان، آخرت خود را آباد نموده و به اهداف آفرینش دست پیدا نماییم.

IMG_2986
حجت الاسلام زمانی در خطبه دوم ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی اخیر گفت: داعش و اربابان آنها کوچک تر از انند که بتوانند خللی در اراده ملت ایران بوجود آورند و آنها نیز مانند گروهک‌های منافقین و فرقان و مجاهدین خلق به زباله دان تاریخ فرستاده خواهند شد.

 

IMG_2984
امام جمعه بخش میمه ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس جهاد سازندگی گفت: انتظار می‌رود جهاد کشاورزی با مدیریت منابع آب و خاک بخش کشاورزی را توسعه و زمینه خودکفایی در محصولات را فراهم آورد.
حجت الاسلام زمانی مهار مهاجرت و ساماندهی اتباع را خواستار شد و گفت انتظار می‌رود فرمانداری امور اتباع و اداره کار تدبیر لازم را بیندیشند و از پیدایش ناهنجاری‌های احتمالی جلوگیری نمایند

IMG_2985

تصاویر – علی پهلوان