گزارش ستاد برگزاری نماز جمعه و مراسم وزوان – ۹۶/۳/۱۲

2017-06-03
98 بازدید

نماز شکوهمند جمعه در اولین جمعه ی ماه مبارک رمضان به امامت حجت الاسلام والمسلمین زمانی امام جمعه ی بخش میمه در مسجد جامع شهر وزوان برگزار گردید . خطیب جمعه ی شهر وزوان در خطبه ی اول نماز پس از حمد و ثنای الهی و توصیه به تقوی گفت : حضرت علی علیه السلام […]

CIMG4299

نماز شکوهمند جمعه در اولین جمعه ی ماه مبارک رمضان به امامت حجت الاسلام والمسلمین زمانی امام جمعه ی بخش میمه در مسجد جامع شهر وزوان برگزار گردید .
CIMG4248

خطیب جمعه ی شهر وزوان در خطبه ی اول نماز پس از حمد و ثنای الهی و توصیه به تقوی گفت : حضرت علی علیه السلام می فرماید : بندگان خدا بدانید تقوی دژ محکم و قلعه ی استوار و باعث عزت و افتخار مردم در دنیا و آخرت خواهد شد . اهم مطالب خطبه ی اول نماز به شرح زیر است :
CIMG4252

– ماه رمضان فرصت معنوی و بهشت روی زمین است که رحمت بی پایان خدا همه ی موجودات را در بر گرفته است . برای رسیدن به تکامل و سعادت دو دنیا آیات قران روح انسان را آرام می کند .

– پیامبر اکرم می فرماید از خواندن قران غفلت نکنید . همانا قرآن دل ها را جلا می دهد . ماه رمضان فرصتی برای آشنایی بیشتر ما با کلام الله مجید است . نماز واقعی را در این ماه می توان بجای آورد . در این ماه می بایست تمامی اعضا و جوارح انسان روزه دار باشد .
CIMG4277

خطبه ی دوم نماز جمعه با توصیه به تقوی و درود و صلوات بر معصومین علیهم السلام آغاز شد . اهم مطالب خطبه ی دوم نماز جمعه ی شهر وزوان بدینشرح است :

– رهبر معظم انقلاب می فرمایند ایستادگی بر موازین انقلاب حیاتی است .
CIMG4297

– دینداری مردم مهمترین عامل شکست دشمن شد . لازم است مبارزه ی جدی با خدعه های دشمنان و نفوذ آن ها در کشور همچنین لزوم برخورد و ایستادگی در برابر سند ننگین ۲۰۳۰

CIMG4302

– مردم و ملتهای آزاد اندیش می باید فریاد خود را علیه جنایات آل خلیفه و آل سعود در بحرین و یمن بلند کنند و صدای خود را بگوش جهانیان برسانند .

– پیرزوی ارتش عراق در برابر داعش و لزوم حفظ یکپارچگی در این کشور .

– انتظار اینست که سالروز ۱۴  و ۱۵ خرداد با شکوه برگزار شود . انتظار می رود مسئولان پیگیر حقوق مردم بوده  و بیش از گذشته پاسخگوی سوالات مردم باشند
CIMG4304

خلاصه ی خطبه ها – حسین جمشیدیان

مکبر – محسن نقیان

تصاویر – ایمان خوش باطن