بازدید مدیر تعاون شهرستان از عملیات گل چینی در گلستان میمه

2017-05-24
60 بازدید

با توجه به آغاز فصل گل چیدن در گلستان میمه که از ۲۸ اردیبهشت ماه آغاز شده است ، مهندس فرجی مدیر تعاون شهرستان شاهین شهر و میمه باتفاق مهندس رجب زاده کارشناس تعاونی های تولید کشاورزی این شهرستان ، صبح روز گذشته از عملیات گل چینی در گلستان میمه بازدید کردند. مهندس فرجی با […]

IMG_2399

با توجه به آغاز فصل گل چیدن در گلستان میمه که از ۲۸ اردیبهشت ماه آغاز شده است ، مهندس فرجی مدیر تعاون شهرستان شاهین شهر و میمه باتفاق مهندس رجب زاده کارشناس تعاونی های تولید کشاورزی این شهرستان ، صبح روز گذشته از عملیات گل چینی در گلستان میمه بازدید کردند.
IMG_2409

مهندس فرجی با اظهار خوشوقتی از اقدامات موثر هیئت مدیره ی شرکت در شکوفایی این واحد تولیدی ، گلستان میمه را از تعاونی های موفق استان خواند و تاکید کرد که انجام کارشناسی امور مختلف در حوزه ی کشاورزی و استفاده ی بهینه از منابع آب و خاک باعث افزایش تولید و در نتیجه ی ارائه ی الگوی مناسب به کشاورزی منطقه خواهد شد . گفتنی است بیش از ۱۰۰ هکتار از اراضی گلستان میمه زیر کشت گل محمدی قرار گرفته و  قریب به ۴۰ هکتار از اراضی یاد شده به گل دهی ابتدایی رسیده و این روزها کار چیدن گل در این اراضی انجام می شود .