اسامی منتخبین پنجاه شهر استان اصفهان

2017-05-21
483 بازدید

ماراتن نفسگیر و حساس تبلیغات انتخاباتی شوراهای اسلامی شهرهای استان به پایان رسید و میلیون ها نفر در گستره وسیعی از اطلاعات و تبلیغات منتشره، نامزدهای برتر خود را برگزیدند. آمار نامزدهای انتخاباتی در استان اصفهان نشان می داد که هشت هزار و ۷۹۴ نفر داوطلب پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان […]

download

ماراتن نفسگیر و حساس تبلیغات انتخاباتی شوراهای اسلامی شهرهای استان به پایان رسید و میلیون ها نفر در گستره وسیعی از اطلاعات و تبلیغات منتشره، نامزدهای برتر خود را برگزیدند.

آمار نامزدهای انتخاباتی در استان اصفهان نشان می داد که هشت هزار و ۷۹۴ نفر داوطلب پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان اصفهان توسط هیئت های نظارت بر این انتخابات در شهرستان های استان احزار صلاحیت شدند.

ده هزار و ۹۸۹ نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان اصفهان ثبت نام کردند که از این آمار، چهار هزار و ۵۰۴ داوطلب برای انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و شش هزار و ۴۸۵ نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای استان ثبت نام کردند و ۳۶۳ نفر از این افراد که ۲۱۵ نفر آنها مربوط به انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و ۱۴۸ نفر مربوط به انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای استان بودند، انصراف دادند.

تعداد کل کرسی های شوراهای اسلامی شهر و روستای استان اصفهان سه هزار و ۸۶۱ کرسی است که از این تعداد،۵۷۱ کرسی متعلق به شوراهای اسلامی شهرها و سه هزار و ۲۹۰ کرسی متعلق به شوراهای روستایی استان است. در این میان منتخبان شوراهای اسلامی شهرهای استان معرفی شده اند که در زیر اسامی آنها آمده است.

منتخبین شورای اسلامی خمینی شهر

نتایج نهایی انتخابات شورای اسلامی خمینی‌شهر مشخص شد.اسامی منتخبان این شهرستان به شرح ذیل است: اکبر حاجی حیدری ورنوسفادرانی با ۲۶ هزار و ۱۵۳ رأی، داود وطن‌خواه با ۲۱ هزار و ۸۲۸ رأی، عبدا… کیانی با ۱۸ هزار و ۸۱۲ رأی، منیژه مردانی ۱۴ هزار و ۴۱۸ رأی، امیر لطفی فروشانی ۱۴ هزار و ۱۹۹ رأی، عبدالرضا عباسی ۱۲ هزار و ۹۴۴ رأی، حسین رحیمی ۱۲ هزار و ۷۹۲ رأی، حسین غفوری اسفریزی ۱۲ هزار و ۶۱۵ رأی و محمدعلی پورشریعت با ۱۲ هزار و ۳۵۹ رأی.

منتخبین شورای اسلامی شهر گلپایگان

در همین راستا فرماندار گلپایگان در خصوص منتخبین شورای اسلامی شهر گلپایگان گفت: ۶۴ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن بودند که از این تعداد ۵۴ هزار نفر شرکت کردند.

حسین فراست پیرامون آخرین نتایج انتخابات شورای شهر اظهار داشت: با پایان شمارش آراء لیست منتخبان شورای شهر گلپایگان به صورت رسمی اعلام شد و منتخبان عبارتند از : حسین زاهدی،طاهره خوشنویسان، مسعود اسکندری، سینا ناظمی، معصومه قربانی، احمدافتخاری و حمیدنوروزی و افراد علی البدل نیز بدین شرح هستند:سیدمحمدرضا نوربخش،علی فیروزی، جعفر خادمی، ناهید خامسی ومجید نوری.

وی اظهار داشت: آراء لیست منتخبان شورای شهرگوگد نیز بدین ترتیب است: مصطفی حاج نوروزی،مهناز تبرایی،مجتبی شایسته،سیدجواد میرهندی و محمدرضا محمدی و افراد علی البدل به شرح ذیل است: ابوذر سروری، قدرت ا… قمصری و مرتضی دانشمندی.

فرماندار گلپایگان با اشاره به آراء شورای گلشهر هم گفت: آراء لیست منتخبان شورای شهرگوگد بدین ترتیب است شمس ا… فیاضی، احمدفیاضی، ابراهیم فیاضی، جواد یاوری و زهرا یاوری.

منتخبان شورای شهر خوانسار

حسن شفعتی فرماندار خوانسار با اشاره به اتمام شمارش آراء شورای شهر خوانسار گفت: عبدالرضا دهاقین با پنج هزار و ۲۰۰ رأی، تقی عورقی چهار هزار و ۳۵ رأی، هوشنگ صانعی سه هزار و ۵۱۳ رأی، کتایون نادری

سه هزار و ۳۴۸ رأی و محمود عورقی با دو هزار و ۴۹۴ رأی موفق به حضور در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر خوانسار شدند.

برگزیدگان شورای شهر دهاقان

فرماندار دهاقان گفت: با پایان یافتن شمارش آراء، اعضای شورای اسلامی شهر دهاقان معرفی شدند.

علی اصغر قاسمیان اظهار داشت:تعداد کل آراء در انتخابات شورای اسلامی شهر دهاقان ۲۲هزارو۳۹۲رأی می باشد.

وی بااشاره به میزان مشارکت۸۴درصدی مردم در این انتخابات گفت:بارأی مردم پنج نفر عضو اصلی ودونفر عضو علی البدل در انتخابات پنجمین دوره شورای شهر دهاقان انتخاب شدند.

فرماندار دهاقان افزود:عبدالرحیم عناقه،عبدالحمید یزدانی،بتول شیروانی،مرضیه اسماعیل زاده و تیمور فرهمندیان اعضای اصلی و اسماعیل خادمی و محمد کاظم ملاقاسمی اعضای علی البدل پنجمین دوره شورای شهر دهاقان هستند.

منتخبان شورای شهر مبارکه

مردم مبارکه در انتخابات سال ۹۶ از ۷۸ شعبه اخذ رأی اعضای شوراهای اسلامی شش شهر و ۲۴ روستا را انتخاب کردند.گفتنی است، در شهر مجلسی نیز اولین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر برگزار شد.

نتایج شمارش شده نهایی انتخابات شورای شهر مبارکه به این ترتیب است، اعضای اصلی: فرشته صالحی شش هزار و ۸۳ رأی، غلامرضانصوحی شش هزار و ۴۶ رأی، سجادخالوزاده پنج هزار و ۳۴۲ رأی، محسن رضازاده چهار هزار و ۳۹۷ رأی، هدایت ا… عباسیان سه هزار و ۷۶۶ رأی، تقی قاسمیان سه هزار و ۶۴۳ رأی، فریدون کیانی سه هزار و ۴۷۶ رأی و اعضای علی البدل: حمیدفروتن سه هزار و ۴۱۱ رأی و جمال حقیقی سه هزار و ۳۴۱ رأی.

منتخبین شورای شهر طالخونچه

نتایج نهایی انتخابات شواری شهر طالخونچه، توسط فرمانداری این شهرستان اعلام شد.

اسامی منتخبان به شرح ذیل است: فرهادفرزاد با دو هزار و ۳۴۰ رأی، عباس کاظم هزار و ۹۵۱ رأی، مسعود بربریان هزار و ۸۵۴ رأی، حجت ا…کریمیان هزار و ۷۸۱ رأی و شکرا…کارگران هزار و ۷۳۴ رأی و اعضای علی البدل عبارتند از: علی کاظمی هزار و ۶۸۶ رأی، مهدی علی بیگی هزار و ۴۲۰ رأی و حسن نقی زاده هزار و ۳۵۵ رأی.

منتخبین شورای اسلامی زیباشهر

نتایج نهایی انتخابات شواری اسلامی زیباشهر اعلام شد و اسامی منتخبان به شرح زیر است:

معصومه غضنفرپور بادو هزار و ۱۸۴رأی، ذبیح ا…رحیمی بادو هزار و ۱۲۵رأی، حسن ابوطالبی باهزار و ۹۰۳رأی، خسرو غضنفرپور باهزار و ۸۵۹ رأی و حسین رحیمی باهزار و ۸۰۳رأی.

اعضای علی البدل هم مهدی ابوطالبی هزار و ۶۷۱ رأی، سید اکبر موسویان هزار و ۵۹۷ و زهرا رحیمی هزار و ۵۴۳ رأی انتخاب شدند.

نتیجه رسمی انتخابات شورای شهر کرکوند

نتایج نهایی انتخابات شواری شهر کرکوند، اعلام شد که اسامی منتخبان بدین شرح است: بهنام بهرامی هزار و ۶۰۳ رأی، عوضعلی ملت با هزار و ۴۲۱ رأی، بهروز اسماعیلی هزار و ۲۹۲ رأی، مهدی ترابی ۹۸۹ رأی و زهرا بهرامی ۹۴۲رأی.

وحید رجبی با ۹۱۷ رأی ، بهرام بهرامی با ۸۸۸ رأی و مصطفی کاظمی با ۸۶۴ رأی نیز به عنوان اعضای

علی البدل انتخاب شدند.

منتخبان شورای شهر مجلسی

نتیجه رسمی انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مجلسی اعلام شد و مهرداد رحمانی با ۸۸۴ رأی، اعظم یلمه ۸۷۹ رأی، ایمان ابراهیمان ۷۶۲ رأی، علی احمد پور ۷۴۱ رأی و جلیل آبرویی با ۷۳۴ رأی انتخاب شدند. همچنین حسن فتاحی با ۷۲۶ رأی، علی اصفر فتاحی با ۶۴۱ رأی و سمانه شجاعی با ۶۳۹ رأی به عنوان اعضای علی البدل برگزیده شدند.

منتخبین شورای شهر دیزیچه

نتایج نهایی انتخابات شواری شهر دیزیچه بدین قرار است: اسدا… یزدانی با چهار هزار و ۳۵ رأی، بهرام یزدانی با دو هزار و ۶۹۶ رأی، علی ملکی با دو هزار و ۶۹۴ رأی، مرتضی عطایی نوکابادی با دو هزار و ۵۵۶ رأی و مرتضی نوری لنجان نوکابادی با دو هزار و ۴۴۸ رأی. همچنین اعضای علی البدل منتخب این شهر عبارتند از: مهدی عطائی با دو هزار و ۳۹۹ رأی، معصومه سلمانیان با دو هزار و ۳۸۶ رأی و سید صادق جزایری با دو هزار و ۳۵۵ رأی.

اسامی منتخبان شورای شهر اردستان

علیرضا غیور، فرماندار اردستان اسامی منتخبان شورای شهر این شهرستان را به شرح ذیل اعلام کرد:علیرضا شریف‌زاده، سید منیر عقدایی، سید ولی‌ا… صمیمی، روح‌ا… جلالی و نادر یزدان‌بخش.

اسامی منتخبان شورای شهر سمیرم

محمد حسین نصرتی، فرماندار سمیرم اسامی منتخبین شورای شهر این شهرستان را بدین شرح اعلام کرد: ایرج منصورزاده، روح ا… شهبازی، محمدابراهیم پیرمرادیان، ابوالفضل طایی و حسن شهبازی.

برگزیدگان شورای شهر کاشان

نتایج نهایی و رسمی انتخابات شورای اسلامی شهر در شهر کاشان اعلام شد که بر این اساس اسامی شورای منتخب بدین شرح است: سیدمهدی ناظم رضوی با ۵۳ هزار و ۱۸۹ رأی، مصطفی کردمیل با۳۱ هزار و ۲۷۴ رأی،علی هاشمی طاهری با ۲۲ هزار و ۴۸۵ رأی، مجید شمس با ۲۱ هزار و ۳۵۹ رأی، علیرضا پورعسگری با ۲۰ هزار و ۳۷۵ رأی، علیرضا مفرح با ۱۹ هزار و ۹۱۰رأی، حسینعلی وکیل با ۱۸ هزار و ۵۴۶ رأی، علی رسول زاده با ۱۷ هزار و ۷۸۰ رأی و عفت پدرام فر با ۱۷ هزار و ۵۸۷ رأی.

اسامی منتخبین شورای شهر نطنز

محمدآقا مرادی، مجید اخلاقی، عباس عسگری، علیرضا عراقی و تقی خطیری به عنوان منتخبین شورای شهر نطنز انتخاب شدند.

حائزان اکثریت آ راء در بادرود

با اعلام شمارش آراء در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بادرود، به ترتیب افراد ذیل حائز اکثریت آرا شدند:

حسین فخری با چهار هزار و ۶۱۸ رأی، سید عباس سیدی با چهار هزار و ۲۳رأی،محسن نوین بخت با سه هزار و ۸۱۷ رأی، محمدرضا حیدری با سه هزار و ۷۸۷ رأی و حسین میرزائیان با سه هزار و ۶۶۳ رأی.

نتایج شورای شهر خالدآباد

نتایج شورای شهر خالدآباد به ترتیب ذیل می باشد: مرتضی شیرزادی، سید دخیل بنی هاشمی، حبیب محمودی، شیخ محمد علی شریفی و سید عباس حسینی.

نتایج نهایی منتخبین شورای شهر طرق رود

نتایج نهایی منتخبین شورای شهر طرق رود نیز عبارتند از :اسماعیل سلوکی، عبدا… رحیم طرقی، رضا مقیم، خانم غفاری و قاسم مبینی کیا.

نتایج قطعی شورای شهر چادگان

منتخبان مردم در شورای اسلامی شهر چادگان مشخص شدند.بر اساس اعلام فرمانداری این شهرستان، نتایج قطعی انتخابات شورای شهر چادگان به شرح ذیل است: مرتضی میلانی نژاد با دو هزار و ۷۸۶رأی، هدایت ا… نظری با دو هزار و ۷۲۱رأی، غلامرضا لطفی با دو هزار و ۶۴۲ رأی، محمد عرب با دو هزار و ۴۸۱ رأی و روح ا…شاهمرادی با دو هزار و ۳۹۸ رأی.

اسامی منتخبین شورای اسلامی فریدونشهر

با اتمام فرآیند شمارش آراء در شعب رأی گیری فریدونشهر اسامی منتخبین مردم برای شورای اسلامی شهر مشخص شد که بدین شرح است: احمد رحیمی با سه هزار و ۸۲۲ رأی، احمدرضا اصلانی با سه هزار و ۷۸۹ رأی، پری خودسیانی با دو هزار و ۹۷۹ رأی، سعید اصلانی با دو هزار و ۷۱۸ رأی و سیف ا… عظیمانی با دو هزار و ۲۸۵ رأی.

اسامی منتخبان شورای شهر بوئین‌میاندشت

ماشاءا…طحانیان‌زاده، فرماندار بوئین‌میاندشت اسامی منتخبان شورای شهر این شهرستان را به شرح زیر اعلام کرد:

مجتبی دوست‌محمدی، مرتضی احمدی، سعیده دوست‌محمدی، مصطفی مرتضایی و نورا… علایی.

نتایج نهایی انتخابات شورای شهر داران

نتایج نهایی انتخابات شواری شهر داران به شرح ذیل است: محمدرضا شیخی، محمود شیخ دارانی، لیلا زمانی، ابراهیم صادقی‌دارانی و عباس محمدصالحی دارانی.

منتخبان شورای شهر دامنه

منتخبان شورای شهر دامنه در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اعلام شدند که عبارتند از :

علی‌اصغر مباشری، مرضیه کاظمی‌دمنه، امیر خانی، سید مظفر قاسمی‌دمنه و عبدالرضا مرادی‌دمنه.

نتیجه نهایی شواری شهر افوس

نتایج نهایی انتخابات شواری شهر افوس به شرح ذیل است: علی کیخواهی، حشمت‌ا… شاهسوندی، هوشمند حاجی‌بنده، احمد برهانی و سید داوود موسوی.

منتخبان شورای شهر منظریه

منتخبان شورای شهر منظریه معرفی شد‌ند. اسامی منتخبان شورای شهر منظریه به شرح ذیل است:

عبدالحسین نادری‌قره‌قانی با هزار و ۹۰۱ رأی، عباس قرقانی با هزار و ۸۵۱ رأی، علی سلیمانی‌زاده اسفه سالاری با هزار و ۷۸۷ رأی، عباسعلی بیاتی با هزار و ۶۳۲ رأی و فاطمه شایان‌بابوکانی با هزار و ۳۷۴ رأی.

منتخبین پنجمین دوره شورای شهر تیران

اسامی نهایی منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تیران از سوی فرمانداری این شهرستان اعلام شد که عبارتند از: حمید هاشمی با سه هزار و ۷۰۴ رأی، بهاره دولت یار با سه هزار و ۵۷۷ رأی، علی دادخواه با سه هزار و ۱۷۷ رأی، اصغر صالحی با دو هزار و ۸۸۳ رأی و عبدا… امینی با دو هزار و ۲۰۹ رأی.

منتخبین شورای شهر نطنز

اسامی نهایی منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر نطنز از سوی فرمانداری این شهرستان اعلام شد.

محمد مرادی با دو هزار و ۳۱۴ رأی، مجید اخلاقی با هزار و ۹۶۶ رأی، علیرضا روغنی عراقی با هزار و ۸۸۸ رأی، تقی خطیری با هزار و ۸۷۸ رأی و عباس عسکری با هزار و ۷۸۷ رأی.

اسامی منتخبان شورای اسلامی شهرضا

اسامی منتخبان شورای اسلامی شهرضا اعلام شد.محسن گلابی، فرماندار شهرضا اسامی منتخبان شورای شهر این شهرستان را به شرح زیر اعلام کرد:

کمال خدادادی، آرزو قوامی، سعید آقاسی، مرتضی آقاخانی، سید مهدی فاطمی، مهدی صالح‌پور و یدا…طاهر.

نتایج انتخابات شورای شهر خور

پنج عضو اصلی پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر خور مشخص شد.علی استوار فرماندار خور نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر خور را به شرح ذیل اعلام کرد: محمدرضامولوی، حاج حسن زرگر، سید حکمت عبادی، عباسعلی غلامرضایی و سید علی اکبرشاهچراغی.

منتخبین شورای اسلامی زرین شهر

با پایان یافتن شمارش آراء،منتخبین شورای اسلامی زرین شهر معرفی شدند.سعید نادی زاده با هفت هزار و ۷۱۱ رأی، ژاله مبشری با پنج هزار و ۴۷۳ رأی، احمد احمدیان با پنج هزار و ۳۳۵رأی، سودابه باقری با پنج هزار و ۱۵۹رأی، علی سلیمیان با چهار هزار و ۶۸۴ رأی، محمد باتوانی چهار هزار و ۴۲۵ رأی و حجت الاسلام والمسلمین مجید سبکتکین چهار هزار و ۳۲۶ رأی.

منتخبین شورای اسلامی فولادشهر

منتخبین شورای اسلامی فولادشهر هم اعلام شدند.جواد قاسمی با سه هزار و ۷۱۹ رأی، خلیل مصطفی زاده با سه هزار و ۵۲۶رأی، حسن عباسی با سه هزار و ۴۸۰ رأی، محسن شاقولی زایی با سه هزار و ۳۹۶رأی، هوشنگ کیانی ده کیان به سه هزار و ۱۱۲رأی، محمدرضا باقری سه هزار و ۳۴رأی و علی محمد لیموچی ۲۸۰۶ رأی.

برگزیدگان شورای اسلامی زاینده رود

حسن مؤذنی بیستگانی با دو هزار و ۵۶۸ رأی، عبدالعلی قاسمی بیستگانی با هزار و ۸۶۵ رأی، محمدمحسنی بیستگانی با هزار و ۸۴۰ رأی، منصورمؤذنی بیستگانی با ۷۷۹ رأی و فریدون کریمی بهجت آبادی با هزار و ۷۳۲ رأی.

منتخبین شورای شهر باغبهادران

حجت ا…امینی با دو هزار و ۴۷۰ رأی، حمیدرضا امینی با هزار و ۷۳۶ رأی، کمال کرامتیان با هزار و ۶۹۶ رأی، عبدا… آقایی با هزار و۶۵۵ رأی و اعظم جهاندار با هزار و ۶۴۸ رأی.

برگزیدگان شورای شهر سده لنجان

مجتبی ادیبی با چهار هزار و ۱۵۳ رأی، نبی ا… ادیبی با چهار هزار و ۱۴ رأی، حمیدرضا ادیبی سه هزار و ۱۳۲رأی، علی بیدکانی با دو هزار و ۹۷۶ رأی و سهراب براتی با دو هزار و ۸۴۱ رأی.

منتخبین شورای شهر چمگردان

منتخبین شورای شهر چمگردان عبارتند از:غلامرضا حمامی با چهار هزار و ۲۷۵ رای، اسماعیل ضیایی با دو هزار و۹۹۳ رای، فرهاد کرمی با دو هزار و ۶۱۱ رای، مصطفی اسماعیلی با دو هزار و ۶۰۲ رای و اسماعیل ضیایی با دو هزار و ۴۹۶ رای

منتخبین شورای شهر ورنامخواست

منتخبین شورای شهر ورنامخواست عبارتند از: طاهره کرمی با چهار هزار و ۶۲۴ رای، حسین خاشعی با سه هزار و۴۳۶ رای، تقی کاظمی با دو هزار و ۵۱۳ رای، فرهاد شیری با دو هزار و ۲۷۳ رای و حسین فرهمندنژاد با دو هزار و۱۳۵ رای

برگزیدگان مردمی شورای شهر چرمهین

برگزیدگان مردمی شورای شهر چرمهین مشخص شدند.خدارحم رفیعی با دو هزار و ۴۵۰ رای، امیر قدیمی با هزار و۸۰۹ رای، پنجعلی حسن پور با هزار و ۵۷۲ رای، ا… رحم رحیمی با هزار و ۵۶۱ رای و مصیب امینی باهزار و ۳۹۶ رای

منتخبان شورای شهر باغشاد

منتخبین شورای اسلامی شهر باغشاد هم مشخص شدند.پیمان صادقی با هزار و ۲۶ رای، مجید صباغی با ۹۷۸ رای، محمد رحیمی با ۹۲۸ رای، رسول بابایی با ۹۱۵ رای و بهزاد قربانی ۸۸۸ رای

اعضای شورای اسلامی نائین مشخص شدند

فهرست اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر نائین اعلام شد.

فرمانداری نائین اعلام کرد: سید حسین موسوی نژاد، علی اصغر مختاری زاده، حجت الاسلام بهزاد حبیبی، حسن سلطانی محمدی، ابوالفضل شیخ احمدی، ابوالفضل فردوسی زاده نائینی و محمد حسین کبیرزاده با کسب اکثریت آرا به عنوان اعضای شورای اسلامی شهر نائین انتخاب شدند.

اعضای شورای اسلامی شهر زواره و مهاباد

فرمانداراردستان گفت: با شمارش آرای پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، اعضای جدید شوراهای شهرهای زواره ومهاباد مشخص شدند.

علیرضا غیور افزود: ابوذر کشاورز با هزار و ۵۹۰ رای، احمد علی یدنگ با هزارو ۴۵۸رای، محمد حسین لباف قاسمی با هزار و ۳۸۳رای، اعظم السادات طلایی با هزار و ۳۲۷ رای و حجت ا… جمالی با هزار و ۲۹۶ رای منتخبان شورای شهر زواره هستند.

وی گفت: در شهر مهاباد نیز محمد فائضی با هزار و ۱۶۲ رای، شهلا باقری با ۹۱۰رای، حسین باقری با ۸۴۲ رای، حسن زینعلی با ۸۳۱ رای و میر علی اشتری با ۷۳۶ رای به عنوان اعضای شورای شهر مشخص شدند.

منتخبان شورای شهر آران و بیدگل

منتخبان شورای اسلامی شهر آران و بیدگل معرفی شدند. ابوالفضل معینی نژاد، فرماندار آران و بیدگل اظهارداشت: محمد یوسفیان با۹ هزار و ۸۳۳ رای، عبدالرحیم مفیدی ۹ هزار و ۷۲۴ رای، محمد صالحی ۹ هزار و ۷۱۲ رای، کمال بلالی ۹ هزار و ۴۰۱ رای،علی حق پرست ۹ هزار و ۲۱۶ رای و سید هاشم بنی طبا هشت هزار و ۹۱۵ رأی را از آن خود کرده و به ترتیب رده های دوم تا هفتم را به خود اختصاص دادند.

وی افزود: عبدا… بابازاده و علی اکبر قندانی نیز به عنوان اعضای علی ‌البدل انتخاب شدند.

‌اسامی منتخبان شورای شهر شاهین‌شهر

علیرضا بصیری، فرماندار شاهین‌شهرومیمه اسامی منتخبان شورای شهر شاهین شهر را این چنین اعلام کرد:

سجاد قهرمانی فرد با ۱۱ هزار و ۱۷۴ رأی، اسماعیل فرهادی با ۱۰ هزار و ۶۲۲ رأی، پرستو جهانگیری با ۱۰ هزار و ۳۲۹ رأی، مهرداد مختاری ۱۰ هزار و ۳ رأی، علی فتحی با ۹ هزار و ۷۴۷ رأی، حسین ابراهیمی با هشت هزار و ۴۹۵ رأی و علیرضا جهانگیری با هشت هزار و ۴۶۴ رأی

منتخبان شورای شهر میمه

منتخبان شورای شهر میمه هم اعلام شدند که عبارتند از : محمدرضا جمالی با هزار و ۴۶۷ رأی، مصطفی صانعیان با هزار و ۴۶۴ رأی، احمدرضا بیکی‌حسن با هزار و ۳۵۴ رأی، مرتضی اسفندی با هزار و ۱۷۶ رأی و مسعود مقصودی با هزار و ۱۱۲ رأی

برگزیدگان مردمی شورای شهردهاقان

علی‌اصغر قاسمیان فرماندار دهاقان اسامی منتخبان شورای شهر این شهرستان را این چنین اعلام کرد:

عبدالرحیم عناقه با دو هزار و ۴۷۸ رأی، عبدالحمید یزدانی دهاقانی با دو هزار و ۴۴۵ رأی، بتول شیروانی با دو هزار و ۴۳۶ رأی، مرضیه اسماعیل‌زاده با دو هزار و یک رأی و تیمور فرهمندیان با هزار و ۷۲۴ رأی

‌اسامی منتخبان شورای فلاورجان

اصغر هدایت فرماندار فلاورجان اسامی منتخبان شورای شهر این شهرستان را این چنین اعلام کرد:

لیلا اله دادیان با چهار هزار و ۸۱۲ رأی، علی القاصی با چهار هزار و ۸۵رأی، علیرضا کیانی‌فلاورجانی با سه هزار و ۶۳۶ رأی، سید محمدرضا شیرزادی با سه هزار و ۶۳۵ رأی و حمید قاسمی‌فلاورجانی با سه هزار و ۶۱۰ رأی

نتایج انتخابات شورای شهر نجف آباد

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار نجف آباد از مشارکت ۶۷ درصدی مردم این شهرستان در انتخابات خبر داد.

نبی ا… صالحی ‌اظهار داشت: جواد حجتی،‌مجید پزشکی نجف آبادی و محسن پور اسماعیلی بیشترین آرا را در میان داوطلبان انتخابان پنجمین دوره شورای شهر کسب کرده اند.

وی افزود: مجتبی گودرزی با ۱۲ هزار و ۹۰۴ رای، عیدی محمد طرقی با ۱۲ هزار و ۲۲۴ رای، محمد حسن آسیابانی با ۱۰ هزار و ۸۶۱ رای، محمد منتظری با ۱۰ هزاتر و ۸۰ رای، مهدی حاج صادقیان با ۹ هزار و ۷۷۱ رای و ابراهیم ابوترابی با ۹ هزار و ۵۴۳ رای بیشترین آرای مردمی شورای شهر پنجم نجف آباد را به خود اختصاص دادند.

منتخبین شورای شهر فریدن

منتخبین شورای اسلامی شهر در فریدن مشخص شدند.

شمارش آرا در شعب اخذ رای شهرستان فریدن پایان یافت و نتایج نهایی انتخابات شواری اسلامی شهر فریدن به شرح زیر است: محمدرضا شیخی محمود شیخ دارانی، لیلا زمانی، ابراهیم صادقی‌دارانی و عباس محمدصالحی دارانی

اسامی منتخبان شورای شهر دولت‌آباد

اسامی منتخبان شورای اسلامی شهر دولت‌آباد براساس اعلام فرمانداری برخوار به این شرح است:سیدجواد حسینی با چهار هزار و۴۶۹ رأی، الهام داوری ‌دولت‌آبادی با چهار هزار و ۴۹ رأی، محمدرضا حیدریان ‌دولت‌آبادی با سه هزار و ۸۰۹ رأی، سیدرسول سجادی نسب با سه هزار و ۵۹۴ رأی و ناصر معینی‌کربکندی ۳۴۷۸ رأی