استاد مهدی معینیان – رأى ایرانى با ارزش استثنایى

2017-05-13
61 بازدید

اگر در کشورى حکومت در جهت صلاح و فلاح مردم حرکت کند ، هر عملى که در حمایت از آن حکومت انجام شود ، به عنوان عمل صالح در پرونده ى عامل ثبت مى گردد و درثواب همه ی خدماتى که توسط ارگانهاى مختلف حکومتى در آن کشور انجام مى شود ، براى عامل سهمى […]

DSC09819

اگر در کشورى حکومت در جهت صلاح و فلاح مردم حرکت کند ، هر عملى که در حمایت از آن حکومت انجام شود ، به عنوان عمل صالح در پرونده ى عامل ثبت مى گردد و درثواب همه ی خدماتى که توسط ارگانهاى مختلف حکومتى در آن کشور انجام مى شود ، براى عامل سهمى در نظر گرفته مى شود ؛
چرا؟
به خاطر این که این فردِ حامى ، یک سلول از پیکر این حکومت است که خدمتش در جایگاه خود به مجموعه ى این پیکر ارتباط پیدا مى کند ،و منطقًا باید در محصول خدمات این پیکر هم سهیم باشد. این معنا را در آیه ٨۵ سوره ى نساء هم مى توان دریافت.

حالا سوال این است که چه حکومتى در خط صواب و صلاح است و چه حکومتى نیست.

خدایى که ما را آفریده خودش فرموده است که سبیل رشاد و راه رشد همان است که من تبیین کرده ام.

قَدْ تَبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ
منطقًا هم همینطور باید باشد، چون خدا هم مالک عالم و آدم است و هم مَلِکِ و ربِّ آنها که نقش دومى اداره و تدبیر و هدایت است.
هدایت یعنى چه ؟
هدایت یعنى نشان دادن راه تا آخر و دستگىرىِ رهرو تا آنجا که به مقصد مطلوب برسد.

بنا بر این ، پروردگار عالم همانگونه که برنامه ى سیر استکمالى تنِ انسانها را در عالم تکوین تعیین کرده است ، باید برنامه ى سیر استکمالى روح وجان آنها را نیز تدوین و تبیین نماید و بخش حکومتى این برنامه همان است که باید در قالب حکومت اسلامى پیاده شود.

اگر از باب انصاف و قضاوت عقل وارد بحث شویم ، مى توانیم قاطعانه بگوییم که شالوده و اساس حکومت ما در دنیا بى نظیر است و از این شش نفر کاندیداى ریاست جمهورى ، تفاوت بدترینشان با بهترین رهبران دنیاى بى خدا و جاهلى امروز، از زمین تا آسمان است و به هرکدام رأى بدهیم ، ولو این که انتخاب هم نشود در نزد خدا مأجوریم و همان گونه که عرض کردم ، در ثواب همه ى خدمات دولت وحکومت سهیم هستیم.

در رأس رهبران دنیاى امروز ، ترامپ ، رئیس جمهور آمریکاست ، که گویى روزش به شب نمى رسد مگر این که چند انسان بى گناه را در جاى جاى جهان به خاک و خون بکشد، همان طور که سایر روءساى قبلى این کشور هم همین گونه بودند.

اینجانب در ملبورن استرالیا ، زمان انتخابات نخست وزیر اخیرشان از راننده ى آژانس پرسیدم که به کدام راى مى دهد ؛ در پاسخ گفت:

دو سگِ به ظاهر انسان را معرفى کرده اند ، مجبورم به یکى از اینها رأى بدهم.

بنا بر آنچه عرض کردم ، رأى ما ایرانىها رأى به راه خدا و حکومت اسلامى است ، نه راه هوٰى و رژیمهاى طاغوتى؛

همین کشورهایى که ما در وصفشان مى گوییم چنین و چنانند ، بیست و نه تاشان به نداى تجاوز آمریکا به عراق لبیک گفتند و اکثرشان در کمک به صدام علیه ما شرکت داشتند.

بنا بر آنچه عرض کردم ، به سود پرونده ى اعمال خود ماست که به یک نفر از این شش کاندیدا که مى پسندیم ، رأى بدهیم ، وچون خدا در صدد است که با پیشبرد دینش بشر را از ظلمت ضلالت به سوى نور هدایت ببرد، کار ما همکارى با خدا هم به حساب مى آید و امروز و فردا در محضر او شرمسار نیستیم.