نهمین شماره ی خبررسان شاهین شهر و میمه منتشر شد

2017-05-13
43 بازدید

    نهمین شماره ی خبررسان شاهین شهر و میمه به مدیر مسئولی محمد نورمحمد و سردبیری بهمن اورانی  منتشر شد . این شماره ی هفته نامه که بطور طبیعی تحت تاثیر فضای انتخاباتی کشور قرار دارد تیتر درشت صفحه ی اول خود را اینطور انتخاب کرده است ” هزینه ی انتخاب بد به عهده […]

 

 

IMG_1977

نهمین شماره ی خبررسان شاهین شهر و میمه به مدیر مسئولی محمد نورمحمد و سردبیری بهمن اورانی  منتشر شد . این شماره ی هفته نامه که بطور طبیعی تحت تاثیر فضای انتخاباتی کشور قرار دارد تیتر درشت صفحه ی اول خود را اینطور انتخاب کرده است ” هزینه ی انتخاب بد به عهده ی خودمان است ” نویسنده ئی این مطلب آورده است : … دیگر فرصت نداریم . نمی توانیم دیگر بار سالهای طولانی را پشت سر گذاریم و عواقب تصمیمات منفی و نادرست و تکرار اشتباهات خود را به گردن دیگران بیندازیم . مقصر تراشیدن بیهوده ترین کار جهان است . در این شماره سردبیر مقاله ی ” بازار دست فروشان سیاسی در انتخابات “را به رشته ی تحریر در آورده است . بهمن اورانی مثل همیشه ساده و عمیق نوشته است . او می نویسد ” دست فروشان سیاسی کسانی هستند که بی دغدغه از پاسخگویی به مردم ، در شیطان بازار سیاست هر وعده و امید کاذبی را به قصد تحمیل خود و اخذ رای بیشتر فریاد می زنند .

IMG_1924

هفته نامه ی خبر رسان شاهین شهر و میمه در کوهگشت ورزشی – فرهنگی میمه نیز مورد توجه فعالان عرصه ی سیاست و انتخابات قرار گرفت .