افزایش دمای هوای استان تا ۲۴ ساعت آینده

2017-04-17
62 بازدید

کارشناس مسئول مرکز پیش بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: دمای استان نسبت به روز گذشته افزایش خواهد یافت. حجت الله علی عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اینکه احتمال بارش‌های پراکنده در نیمه جنوبی استان به ویژه در سمیرم طی ۲۴ ساعت آینده وجود دارد، اظهار کرد: بارش‌ها گاهی با وزش باد […]

۱۴۴۸۸۶۹۶۹۰۳۶۹_ISNA-7-th3

کارشناس مسئول مرکز پیش بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: دمای استان نسبت به روز گذشته افزایش خواهد یافت.

حجت الله علی عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اینکه احتمال بارش‌های پراکنده در نیمه جنوبی استان به ویژه در سمیرم طی ۲۴ ساعت آینده وجود دارد، اظهار کرد: بارش‌ها گاهی با وزش باد نسبتا شدید همراه خواهد شد.

وی گفت: غبارآلودگی در مناطق مرکزی استان به ویژه اصفهان همچنان وجود دارد.

کارشناس مسئول مرکز پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه دمای هوای بویین میاندشت در روز گذشته صفر درجه و شهر اصفهان نیز ۱۱ درجه بوده است، گفت: این در حالی است که امشب دمای هوای استان سه الی پنج درجه افزایش خواهد داشت.

علی عسگریان با بیان اینکه حداقل دمای استان در بویین میان دشت به چهار درجه و در اصفهان در سردترین زمان به ۱۴ درجه افزایش خواهد یافت، گفت: حداکثر دما امروز در استان خوربیابانک ۳۳ درجه بوده است.

وی در خصوص احتمال بارش باران تا ساعات پایانی روز گفت: امشب احتمال بارش‌های پراکنده در نیمه جنوبی استان و به ویژه سمیرم وجود دارد و فردا احتمال بارش ضعیف‌تر می‌شود اما چهارشنبه احتمال بارش پراکنده در مناطق استان وجود دارد.

کارشناس مسئول مرکز پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه برزک در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین بارش داشته است، گفت: در شهرستان‌های بویین میاندشت، اصفهان، ورزک، چادگان، خوانسار، داران، سمیرم، فریدون شهر، کاشان، گلپایگان و میمه نیز شاهد بارش باران بوده‌ایم که بیشترین میزان بارش در بویین میاندشت بوده است.