دولت یازدهم پیرترین کابینه را بخود اختصاص داده است

2017-04-16
236 بازدید

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه  در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به اظهارات رئیس جمهور هنگام ثبت نام برای انتخابات ریاست جمهوری مبنی بر اینکه هووهای برجام نمی‌توانند سرپرست خوبی برای آن باشند، گفت: کسی هووی برجام نیست و منافع ملی کشور را نمی‌توان با […]

۲۰۱۵-۰۶-۱۴_۲۳۳۵۲۷

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه  در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به اظهارات رئیس جمهور هنگام ثبت نام برای انتخابات ریاست جمهوری مبنی بر اینکه هووهای برجام نمی‌توانند سرپرست خوبی برای آن باشند، گفت: کسی هووی برجام نیست و منافع ملی کشور را نمی‌توان با این عبارات به کشتارگان برد و ذبح کرد.

وی افزود: همه براساس خط مشی که رهبر معظم انقلاب مشخص کردند با مذاکره مخالف نبودند و حرف ما در مورد ضعف‌هایی است که در برجام وجود دارد.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: هرکسی که رئیس جمهور شود باید از منافع ملی کشور دفاع کند و اگر افراد دیگری دولت را در ۴ سال آینده در دست بگیرند حتماً بیشتر از آقای روحانی از منافع ملی ما و از جمله در موضوع برجام دفاع خواهد کرد.

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: اینکه رئیس جمهور می‌گوید باید سن مدیریت پایین آورده شود باید در پاسخ گفت که دولت یازدهم پیرترین کابینه را به خود اختصاص داده است و حال آقای رئیس جمهور دم از جوانگرایی در بحث مدیریت می‌زند؟

وی در پایان گفت: اینکه می‌گویند برجام باران رحمت است ما هم معتقدیم یک باران است اما این باران یک باران اسیدی است و ای کاش این باران نمی‌بارید چرا که در هرجا که باران برجام باریده آنجا را به نحوی آووده کرده که تا سالیان سال و در تاریخ آثار زیاد آن خواهد ماند.