در انتخابات شورای شهر میمه ائتلافم آرزوست !!

2017-04-13
51 بازدید

در انتخابات شورای شهر میمه ائتلافم آرزوست !! امروزه زن و مرد ، کوچک و بزرگ در شهر ما به این نتیجه رسیده اند که من دیگر به هم هیئتی رای نخواهم داد ، دیگر به پسر عمو و پسر خاله و فلان فامیل رای نخواهم داد ، دیگر التماس و خواهش و تمنای کسی […]

۸

در انتخابات شورای شهر میمه ائتلافم آرزوست !!
امروزه زن و مرد ، کوچک و بزرگ در شهر ما به این نتیجه رسیده اند که من دیگر به هم هیئتی رای نخواهم داد ، دیگر به پسر عمو و پسر خاله و فلان فامیل رای نخواهم داد ، دیگر التماس و خواهش و تمنای کسی در رای دادن من تاثیرگزار نخواهد بود ، دیگر در رودر وایستی قرار نخواهم گرفت .
وضعیت بغرنج و اسف بار شهرمان من را به فهمی رسانده که باید کار را به کاردان سپرد ، باید به کسی رای بدهم که خودش را برای چهار سال وقف خدمت نماید ، به کسی رای میدهم که برنامه داشته باشد ، به کسی رای میدهم که اهل مشورت و مشاور پذیر باشد ، دیگر به فلان معلم که روزگاری در فلان درس به من ارفاق کرده و نمره ای داده رای نخواهم داد ، دیگر به چهره ها رای نخواهم داد ، به کسی به صرف معروف و مشهور بودن ، رای نخواهم داد ، رای من ، رای من است ، من با رای خود میتوانم سرنوشت شهرم را تغییر بدهم ، این نگرش که یک رای تاثیر چندانی ندارد ، تغییر کرده ، به لطف فضای مجازی همه روشن شده ایم ، به فهم و درکی رسیده ایم که دیگر رفاقتی و خویشاوندی رای ندهیم .
شرایط انتخابات این دوره شورای شهر با تمام ادوار گذشته فرق میکند ، این بار به ائتلاف رای میدهیم ، به برنامه رای میدهیم ، میثاق نامه میخواهیم ، دیگر نمیتوانیم سرنوشت شهرمان را به دست کسانی بسپاریم که از اولین جلسه شورا ، تحمل یکدیگر را نداشته باشند ، نمیتوانیم کسانی را انتخاب کنیم که برای پست ریاست شورا ، به حربه های گوناگون متوسل شوند ، به جمعی رای میدهیم که با هم یکدل و یک رنگ بوده و هدف اصلی شان پیشرفت و ارتقای میمه باشد ، تضارب آرا و افکار امری بدیهی است ، اما اختلافات سطحی که باعث فشل شدن شورا و شهرداری گردد ، سم مهلکی است که ریشه را میسوزاند .
امیدوارم ، امیدوارم بعد از تایید صلاحیت ها ، کاندیداها دور هم بنشینند ، جلسه بگذارند ، نقطه نظرات یکدیگر را بشنوند ، از دیدگاه های یکدیگر مطلع گردند ، راهکارها را بررسی کرده و به نقطه اشتراکی برسند که ائتلاف تشکیل دهند ، برنامه بدهند ، اهدافشان را مشخص کرده و در قالب همان برنامه و ائتلاف وارد تبلیغات انتخاباتی گردند .
گرچه این آرزویی سخت و ناشدنی است ، اما امیدواریم معمرین ، در این راه پیشقدم شده و با همفکری جوانان ، خط شکن گردند ، تا بلکه به امید خدا برای اولین بار شاهد یک ائتلافی عمیق و دوست داشتنی و با برنامه گردیم ، این شیوه ، هم برای کاندیداها خوب است و هم برای مردم ، کار راحت تر میشود ، مردم هم بهتر مشارکت میکنند ، بیشتر حمایت میکنند .
یک تیم اگر با هماهنگی و با یک تاکتیک مناسب خوب بازی کند ، حتی اگر نتیجه هم نگیرد ، در پایان مسابقه با تشویق ایسلندی هواداران مواجه خواهد شد ، بارها و بارها این مورد را دیده ایم .
پس همه با هم باید تصمیم بگیریم ، فقط و فقط به ائتلاف رای بدهیم ، به کسانی رای بدهیم که با برنامه ای هدفمند وارد کارزار انتخاباتی شده اند .به امید آن روز و با آرزوی پیشرفت و ترقی روز افزون میمه ، تا مطلبی دیگر ایام به کامتان باد .