ایجاد انشقاق در میان نیروهای انقلاب گناهی نابخشودنی است

2017-04-03
53 بازدید

ایجاد انشقاق در میان نیروهای انقلاب گناهی نابخشودنی است مردم و تاریخ هرگز کسانی را که موجب ایجاد چنددستگی در میان نیروهای انقلاب شوند نخواهند بخشید. به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه  در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، با تأکید بر ضرورت حفظ وحدت نیروهای […]

photo_2017-04-03_12-22-10

ایجاد انشقاق در میان نیروهای انقلاب گناهی نابخشودنی است
مردم و تاریخ هرگز کسانی را که موجب ایجاد چنددستگی در میان نیروهای انقلاب شوند نخواهند بخشید.

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه  در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، با تأکید بر ضرورت حفظ وحدت نیروهای انقلاب در انتخابات ریاست جمهوری گفت: با توجه به شرایط خاصی که در آن قرار داریم وحدت نیروهای انقلاب از ضروری‌ترین و مهمترین مباحث این مقطع حساس تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی افزود: در سایه این وحدت است که ما خواهیم توانست گفتمان انقلاب اسلامی را ترویج و تعمیق دهیم و زمینه‌های لازم را برای حضور یکپارچه، هوشمندانه و مسئولانه مردم در پای صندوق‌های رأی فراهم آوریم و با این وحدت و با یک انتخاب درست بتوانیم با کارآمدی نظام کمک کنیم و از سرمایه‌ای که توسط امام و شهدا به دست ما رسیده بتوانیم حفاظت و آن را تقویت کنیم.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آنچه که امروز عموم نیروهای انقلاب از خواص جامعه دارند این است که از هرگونه دوگانگی و چندگانگی پرهیز داشته باشند و هرگونه حرکت در این راستا از سوی نیروهای انقلاب قابل پذیرش نخواهد بود.

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: نیروهای انقلاب در جامعه این انتظار را از خواص‌شان دارند که نسبت به هم گذشت داشته باشند و به نوعی با هم کنار بیایند تا مشکلی در کشور به وجود نیاید.

وی افزود: ایجاد انشقاق و چنددستگی بین نیروهای انقلاب گناهی نابخشودنی است و مردم و تاریخ هرگز کسانی را که موجب ایجاد چنددستگی در میان جبهه انقلاب شوند را نخواهند بخشید.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: نیروهای انقلاب باید از تجربیات گذشته خود که بر اثر چنددستگی، هزینه‌هایی را متحمل شده‌اند درس بگیرند و با الگوگیری از تجربیات موفق‌شان در گذشته موجبات موفقیت‌های بعدی را فراهم کنند.