معتمدین هیئت اجرایی شهرستان تعیین شدند

2017-03-18
84 بازدید

معتمدین اصلی و علی البدل هیات اجرایی انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر انتخاب گردیدند. به گزارش کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان شاهین شهر و میمه ،جلسه انتخاب معتمدین اصلی و علی البدل هیات اجرایی انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان شاهین شهر و میمه به ریاست علیرضا بصیری فرماندار و […]

img_4621

معتمدین اصلی و علی البدل هیات اجرایی انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر انتخاب گردیدند.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان شاهین شهر و میمه ،جلسه انتخاب معتمدین اصلی و علی البدل هیات اجرایی انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان شاهین شهر و میمه به ریاست علیرضا بصیری فرماندار و با حضور اعضای هیات نظارت بر انتخابات شهرستان و جمعی از معتمدین شهرهای شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد .
فرماندار شهرستان در این جلسه با بیان اینکه قانون مداری ، زمینه ساز برگزاری انتخابات سالم و قانون مند است افزود:در انتخاب معتمدین هیات اجرایی سعی گردیده از تمام گروه ها و سطوح جامعه استفاده گردد. وی در ادامه خاطر نشان نمود: اجرای قوانین و حفظ و صیانت از رای مردم مسولیت سنگینی بر دوش ما است که باید تلاش کنیم تا با فراهم نمودن زمینه اعتماد و ایجاد فضای برابر و مناسب برای فعالیت و مشارکت همه گروه ها و سلیقه ها مشارکت حداکثری مردم را بوجود و در نهایت از این آزمون سربلند بیرون آییم.فرماندار با تاکید بر رعایت اصل بی طرفی و شفاف سازی گفت :بر اساس قانون انتخابات هیچ یک از اعضای هیات اجرایی و هیات نظارت بر انتخابات حق ندارند که له یا برعلیه نامزدی تبلیغ کنند.
در ادامه این جلسه از بین ۲۷ نفر معتمدین شهرهای شهرستان ، تعداد ۸ نفر اعضای اصلی و ۵ نفر اعضای علی البدل هیات اجرایی انتخابات با رای مخفی انتخاب گردیدند که اسامی آنان به شرح ذیل می باشد.
اسامی معتمدین اصلی هیات اجرایی عبارتند از:آقایان سید علی حسینی،اکبر هادیان،حسین علی محمدی،احمد رضا مظفریها،مهدی محمدی،مهدی گودرزی،حسن کاشانی،محسن فخریان.
اسامی معتمدین علی البدل هیات اجرایی عبارتند از:آقایان محمد علی نصیریان،براتعلی باباخانی،محسن ربیعی،مهدی اعراب،کمال کلباسی.
منبع : سایت فرمانداری شاهین شهر و میمه