رقابت ۱۰ نماینده سابق برای یک صندلی مجلس در اصفهان

2017-03-15
68 بازدید

گروه سیاسی- انتخابات میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای چهار حوزه انتخابیه اصفهان در استان اصفهان، اهر و هریس، مراغه و عجب شیر دراستان آذربایجان شرقی و بندرلنگه، بستک و پارسیان در استان هرمزگان همزمان باانتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در این شهرها در ۲۹ اردیبهشت امسال برگزار می شود. به گزارش افکار […]

download (1)

گروه سیاسی- انتخابات میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای چهار حوزه انتخابیه اصفهان در استان اصفهان، اهر و هریس، مراغه و عجب شیر دراستان آذربایجان شرقی و بندرلنگه، بستک و پارسیان در استان هرمزگان همزمان باانتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در این شهرها در ۲۹ اردیبهشت امسال برگزار می شود.

به گزارش افکار نیوز، ثبت نام از کاندیدای این انتخابات از هشتم اسفند ماه شروع شده و به مدت هفت روز در وزارت کشور و فرمانداری های مرکز حوزه های انتخابیه فوق انجام شد.

خبرنگار افکار نیوز مطلع شد که تنها برای حوزه انتخابیه اصفهان حداقل ۱۰ نماینده سابق مجلس کاندیدا شدند و برای یک صندلی به رقابت با هم می پردازند.

حمید رسایی نماینده سابق تهران، ارسلان فتحی پور نماینده سابق کلیبر و هوراند، محسن صرامی نماینده سابق خمینی شهر، محمدعلی اسفنانی نماینده سابق فریدن و فریدونشهر، علی ایرانپور نماینده سابق مبارکه، سید محمود حسینی دولت آبادی نماینده سابق بورخوار و میمه، عباسعلی منصوری آرانی نماینده سابق کاشان، آران و بیدگل، حسن کامران، نیره اخوان و محمدکریم شهرزاد نمایندگان سابق اصفهان از جمله نمایندگانی هستند که برای یک صندلی اصفهان در مجلس باهم رقابت خواهند کرد.

بر اساس این خبر تعدادی از ثبت نام کنندگان در انتخابات، چون قبلا و در زمان انتخابات مجلس دهم در اسفند سال گذشته در شهرهای دیگر ثبت نام کرده بودند و  رد صلاحیت شدند، بار دیگر ثبت نام کرده تا مشخص شود که آیا مشکل صلاحیت آنها برطرف شده یا نه. چرا که این افراد می دانند در اصفهان آرایی نخواهند داشت.

به عبارت دیگر این ثبت نام صرفا یک تست برای تائید صلاحیت آنهاست. در این زمینه می توان به حمید رسایی اشاره کرد که در انتخابات سال گذشته از حوزه انتخابیه تهران ثبت نام کرد اما رد صلاحیت شد.

این نمایندگان سابق می خواهند از این فرصت ثبت نام و اطلاع از وضعیت صلاحیت خود، برای نامزد شدن در دوره بعد انتخابات مجلس استفاده کنند.