تذکر آیین نامه ی آقای حاجی در مجلس

2017-03-12
33 بازدید

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس در تذکری آیین نامه ای گفت: وزارت امور خارجه باید گزارشی در خصوص دارایی‌های ایران ارایه دهد که اخیرا مرتب به آن دستبرد زده می‌شود و ۱٫۶ دهم میلیارد دلار توسط لوکزامبورگ برداشت شده و قبلا هم ۲ میلیارد دلار توسط آمریکایی‌ها برداشت شد. […]

۸۲۴۶۱۵۹۱-۷۱۴۷۷۲۶۱

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس در تذکری آیین نامه ای گفت: وزارت امور خارجه باید گزارشی در خصوص دارایی‌های ایران ارایه دهد که اخیرا مرتب به آن دستبرد زده می‌شود و ۱٫۶ دهم میلیارد دلار توسط لوکزامبورگ برداشت شده و قبلا هم ۲ میلیارد دلار توسط آمریکایی‌ها برداشت شد.
وی افزود: از رئیس جمهوری که خودشان هم حقوقدان هستند و در جلسه با وکلا هم گفتند ما می‌توانیم این مباحث را دنبال کنیم، انتظار داریم پاسخ دهند که در این رابطه چه اقداماتی انجام داده‌اند و چرا مرتب به حقوق ملت ایران توسط این کشورهای زورگو دستبرد زده می‌شود.
نماینده مردم شاهین شهر و میمه  در مجلس اظهار کرد: اخیرا شنیده شده که تا ۸۰ میلیارد دلار کیفرخواست علیه حقوق ملت ایران وضع کرده و یا به دنبال آن هستند، لذا از رئیس جمهوری انتظار داریم که در این رابطه قدم اساسی برداشته و از حقوق ملت ایران دفاع کند.