کمربند سبز شمال میمه با همت و همدلی مردم این شهر تکمیل شد

2017-03-08
112 بازدید

میمه، اصفهان – ایرنا – مردم میمه در اقدامی خودجوش و خیرخواهانه، با تهیه و کاشت نهال، کمربندی سبز شمال این شهر را تکمیل کردند. به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، یک گروه از شهروندان میمه همزمان با هفته منابع طبیعی بصورت خودجوش با ایجاد یک گروه در فضای مجازی، نزدیک به ۱۳۰ میلیون ریال را […]

۸۲۴۵۶۶۹۶-۷۱۴۶۶۹۷۲

میمه، اصفهان – ایرنا – مردم میمه در اقدامی خودجوش و خیرخواهانه، با تهیه و کاشت نهال، کمربندی سبز شمال این شهر را تکمیل کردند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، یک گروه از شهروندان میمه همزمان با هفته منابع طبیعی بصورت خودجوش با ایجاد یک گروه در فضای مجازی، نزدیک به ۱۳۰ میلیون ریال را بصورت گلریزان جمع آوری کردند.
آنها با مبلغ جمع آوری شده اقدام به خرید نهال و کاشت آن در کمربند سبز شمال میمه نمودند تا با کاشت این نهال ها مرحله دوم این کمربند سبز تکمیل شود.
این گروه، هدف از این اقدام را گرامیداشت هفته منابع طبیعی، حفظ هوای پاک و کمک به محیط زیست شهر میمه بیان کردند.
محسن صدرالدین کرمی شهردار میمه در این باره گفت: نهال های خریداری شده توسط این گروه طی مراسمی در قسمت دوم کمربند سبز شمال میمه کاشته شد.
وی افزود: در این مراسم، مردم با فرهنگ میمه حدود چهار هزار اصله نهال را در فاز دوم کمربند سبز شمال این شهر بطول چهار کیلومتر غرس کردند تا به ریه های تنفس شهر جانی دوباره ببخشند.
شهردار میمه افزود: سال گذشته مرحله اول کمربند سبز شمال این شهر بطول سه کیلومتر توسط شهرداری و منابع طبیعی اجرا شد.
صدرالدین کرمی اظهارکرد: شهرداری میمه قصد دارد در سال آینده با همکاری اداره منابع طبیعی، پارک جنگلی به وسعت ۱۰۰ هکتار در جوار قنات جهانی مزد آباد احداث کند.
بخش میمه در ۱۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.