سرقت کابلهای دکل جوشقان ، کامو و قسمتی از شهرستان میمه

2017-03-07
54 بازدید

به گزارش ایرنا، حامد عباسی عصر روز دوشنبه در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران کاشان در محل ایستگاه آتش نشانی مسکن مهر کاشان، اظهار کرد: مدت پنج روز است که مردم این مناطق از دریافت برنامه های رادیو و تلویزیون محروم هستند. وی افزود: با پیگیری های انجام شده در مرکز صدا و سیمای اصفهان […]

۸۲۴۵۴۹۵۶-۷۱۴۶۳۵۱۶

به گزارش ایرنا، حامد عباسی عصر روز دوشنبه در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران کاشان در محل ایستگاه آتش نشانی مسکن مهر کاشان، اظهار کرد: مدت پنج روز است که مردم این مناطق از دریافت برنامه های رادیو و تلویزیون محروم هستند.
وی افزود: با پیگیری های انجام شده در مرکز صدا و سیمای اصفهان و هم چنین سازمان صدا وسیما، تهیه سیم و کابل برای راه اندازی دوباره این ایستگاه، پیش از عید نوروز میسر نیست.
وی با بیان این که برای چندمین بار است که طی چند سال گذشته کابل های این ایستگاه به سرقت رفته است، گفت: ارزش کابل های مسی در سرقت اخیر ۶۰۰ میلیون ریال است.
عباسی از وجود ۳۵ ایستگاه رادیو تلویزیونی در منطقه کاشان خبر داد و گفت: به لحاظ شمار ایستگاه های فرستنده و گیرنده کاشان بزرگترین منطقه است.
وی همچنین از ۱۲ فقره سرقت کابل برق ایستگاه های فرستنده و گیرنده منطقه کاشان در سال گذشته خبر داد.
حسن شجاعی بخشدار قمصر نیز در این نشست گفت: ایستگاه (دکل) گیرنده و فرستنده جوشقان کامو شهرهای جوشقان، کامو، چوگان و بخشهایی از شهرستان میمه را نیز پوشش می داد.
شهرهای جوشقان و کامو از توابع بخش قصمر با بیش از هشت هزار هکتار وسعت در ۸۰ کیلومتری کاشان قرار دارند.
تسریع در راه اندازی امداد هوایی برای منطقه کاشان، بهره گیری از برخی چاه های آب غیرمجاز در زمان بحران و پیگیری مصوبه های نشست پیشین، از جمله موضوع های مورد بحث در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان کاشان بود.