حاجی به تغییر فرماندار اصفهان اعتراض کرد

2017-02-28
94 بازدید

تغییر فرماندار اصفهان شائبه مهندسی دولتی انتخابات را تقویت کرد/ برکناری با اهدافی خاص و از پیش تعیین شده بود نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: در برهه زمانی که فرماندار مسؤول اجرایی انتخابات حوزه انتخابیه شهرستان اصفهان است، تغییر و تعویض فرماندار اقدام ناعادلانه‌ای از سوی دولت است. حسینعلی […]

photo_2017-02-28_06-55-46

تغییر فرماندار اصفهان شائبه مهندسی دولتی انتخابات را تقویت کرد/ برکناری با اهدافی خاص و از پیش تعیین شده بود

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: در برهه زمانی که فرماندار مسؤول اجرایی انتخابات حوزه انتخابیه شهرستان اصفهان است، تغییر و تعویض فرماندار اقدام ناعادلانه‌ای از سوی دولت است.

حسینعلی حاجی دلیگانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به تغییر فرماندار شهرستان اصفهان اظهار کرد: با توجه به انتخاب پیش روی کشور به ویژه انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس که قرار است در شهرستان اصفهان برگزار شود، جابجایی و تغییر فرماندار شائبه مهندسی دولت در انتخابات را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه این تعویض به منزله اهدافی خاص و از پیش تعیین شده بوده که اذهان عمومی را متواتر می‌کند، افزود: در برهه زمانی که فرماندار مسؤول اجرایی انتخابات حوزه انتخابیه شهرستان اصفهان است، تغییر و تعویض فرماندار اقدام ناعادلانه‌ای از سوی دولت است.

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی بیان‌داشت: البته برخی اقدامات دیگری در کشور با توجه به در پیش رو بودن انتخابات انجام شده است که همین شائبه را تقویت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین حضور در جمع مسؤولان برگزاری و مدیریت ستاد انتخابات، پس از اعلام آمادگی روحانی برای نامزدی نیز نوعی شائبه مهندسی انتخابات است که اذهان عمومی را متواتر می‌کند.