شوخی رسانه ای با حرف های حاجی

2017-02-26
44 بازدید

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از تفتان ما، در بخش دوم شوخی با رسانه ها به سراغ برخی از رسانه های کشور رفته ایم و در این نوشتار صرفاً با هدف طنز حرف هایی و انتقاداتی را با زبان طنز به برخی از عناوین و تیترهای جراید کشور زده ایم که […]

۱۱۸۹۳۱۷

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از تفتان ما، در بخش دوم شوخی با رسانه ها به سراغ برخی از رسانه های کشور رفته ایم و در این نوشتار صرفاً با هدف طنز حرف هایی و انتقاداتی را با زبان طنز به برخی از عناوین و تیترهای جراید کشور زده ایم که امیدواریم به کسی بر نخورد.

– جراید: حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر و میمه : خانه ۱۶میلیاردی هدیه شده به همسر فریدون از محل یک موسسه خیریه که در آن پولشویی می کردند!

– کاتب سیستانی: هدیه یا……؟اینرا می گویند خانه نشسته رفته ! هیچ نحل و غشی درآن نیست!

– جراید: ۱۵۴تشکل دانشجویی خطاب به رئیس جمهور: صراحتاٌ به ریاست قوه قضائیه اعلام کنید که بدون هیچ اغماضی به اتهامات برادرتان (حسین فریدونی)رسیدگی شود!

– کاتب سیستانی: رو را برم! یعنی شما میفرمائید که رئیس جمهور محترم برادرشان را دو دستی تقدیم قوه قضائیه نماید! عجب!!!

– جراید: نوبخت در نشست هفتگی با خبرنگاران: درباره حسین فریدونی نیاز نیست نماینده ای زحمت نامه نوشتن بکشد، اگر اتهامات وارده درست نبود، چه پاسخی خواهیم داشت؟!

– کاتب سیستانی: آقای نوبخت اگر اتهامات وارده درست بود، چی؟ شما چه پاسخی برای ملت خواهید داشت؟! تازه اینکه کاری ندارد، بگذارید قوه قضائیه به اتهامات رسیدگی کند… تاسیه روی شود هرکه در اوغش باشد!!!

– جراید: حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر و میمه : پرداخت چک ۲۵۰میلیونی توسط دانیال زاده برای مراسم ترحیم مادر یکی از مسئولان!

– کاتب سیستانی:برای مراسم ختم مادر یکی از مسئولان یا برای ختم خاتمه…!!!

– جراید: حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر و میمه : فساد ۱۱هزار میلیاردی در هیچ دولتی سابقه نداشته! در گذشته بدهکاران بانکی تعیین کننده مدیران عامل بانکها نبودند!

– کاتب سیستانی: پس بفرمائید مدیر عامل بانکها را چه کسی تعیین کند؟! حتماٌ انتظار داری امثال کاتب مادر مرده بیاید و مدیر عامل بانکها را تعیین کند! یا مثلاٌفلان کارگر یا کشاورز و یا…! برادر عزیز، بایدآنها مدیر عامل بانکها را انتخاب کنند تا بهتر بتوانند به کارشان برسند! چرا شما چوب لای چرخ آن از ما بهتران می گذارید؟!!!