مردم وزوان نماز جمعه ی مستقل می خواهند

2017-02-13
162 بازدید

مشاور عالی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در مراسم جشن انقلاب و تجلیل از خانواده معظم شهید مدافع حرم عبدالحسین یوسفیان در مسجد جامع وزوان خدمت رسانی و رفع مشکلات مردم را از دغدغه های رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و گفت: خدمت رسانی به مردم از نشانه های استکبار ستیزی مسئولان است. حجت الاسلام […]

photo_2017-02-09_20-00-37-

مشاور عالی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در مراسم جشن انقلاب و تجلیل از خانواده معظم شهید مدافع حرم عبدالحسین یوسفیان در مسجد جامع وزوان خدمت رسانی و رفع مشکلات مردم را از دغدغه های رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و گفت: خدمت رسانی به مردم از نشانه های استکبار ستیزی مسئولان است.

حجت الاسلام سید محمدرضا طباطبایی نسب الهی و دینی بودن انقلاب اسلامی را از جمله دلایل دشمنی استکبار و عوامل او بیان کرد و افزود: یکی از دلایلی که استکبار جهانی پس از گذشت ۳۸ سال از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان با این نظام دشمنی می کنند حرکت انقلاب در مسیر اسلام ناب محمدی است.

مردم وزوان در آینده ای نه چندان دور نماز جمعه مستقل خواهند داشت

photo_2017-02-09_20-04-04-

وی نماز جمعه را یکی از مهمترین پایگاه هایی مطرح کرد که نظام روی آن حساس است چرا که شهر را بیمه کرده و اجتماعات نماز جمعه موجب تقویت و استحکام انقلاب اسلامی می شود.

مسئول دفتر ریاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور به درخواست مردم وزوان برای ایجاد نماز جمعه مستقل اشاره کرد و افزود: خوشحال هستیم که مردم مومن، انقلابی و علاقمند شهر وزوان دغدغه نماز جمعه داشته و درخواست می کنند این درخواست در شورای سیاستگذاری مطرح شد با توجه به اینکه شهر وزوان ظرفیت داشتن نماز جمعه مستقل را دارد دارد قرار به کار کارشناسی شده است تا مشکل شرعی مسافت رفع گردد.

منبع : صبح وزوان