منصوریان : این برد را به خانواده ی آتش نشانان تقدیم می کنم

2017-02-08
53 بازدید

سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از صعود تیمش به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: یکی از سخت ترین شب های فوتبالی ام را پشت سر گذاشتم. به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا منصوریان پس از پیروزی ۴ بر ۳ استقلال برابر السد در ضربات پنالتی به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: خدا […]

images (1)
سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از صعود تیمش به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: یکی از سخت ترین شب های فوتبالی ام را پشت سر گذاشتم.
به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا منصوریان پس از پیروزی ۴ بر ۳ استقلال برابر السد در ضربات پنالتی به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: خدا را شکر می کنم که به این جوانان و تماشاگران لطف داشت و کمک کرد تا به این موفقیت برسیم. این پیروزی را به هواداران تبریک می گویم.
وی افزود: از ابتدای بازی پارچه ای در جیبم بود که شاید از نظر وزنی و قیمتی زیاد نباشد اما وقتی بالای سر ما می رود برای ما بسیار سنگین است. این پرچم کشورمان است. وقتی این پارچه را می روی که برایش بجنگی کار سخت می شود. باید از این پرچم سه رنگ دفاع می کردیم.
منصوریان ادامه داد: بازیکنانم مردانه جنگیدند و نشان دادند که داخل مستطیل سبز پول خیلی تاثیر گذار نیست و آنچه تاثیرگذار است غیرت و تعصب بازیکنان است که جانانه جنگیدند. تیم بسیار قدرتمندی روبروی ما بازی می کرد. افتخار می کنم به این جوانان که جانانه جنگیدند. به عنوان یک ایرانی به این برد افتخار می کنم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: در برخی دقایق مهدی رحمتی شاید کم کارترین بازیکنان ما بود. ما عرصه را لحظه به لحظه به حریف تنگ کردیم. تفاوت بازی در برخی لحظات فقط خود ژاوی بود. امروز به این نتیجه رسیدم که اگر شیر پیر هم باشد بازهم شیر است. تفاوت دو تیم فقط ژاوی بود. کمی نگران نورافکن و حقدوست بودم که سن کمی دارند که دوتایی با هم یک سال از ژاوی بزرگتر بودند.
منصوریان ادامه داد: این بازی جدال قدرت های غرب آسیا بود. با این حال در مرحله گروهی تیم های سرسختی به ما خوردند. تیم امارات و ازبکستان خیلی قدرتمند هستند. تیم سوم هم التعاون عربستان است که فقط اسمی ناشناخته است. با این حال گروه سختی داریم. با همین بضاعت که روبه رشد است در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شرکت می کنیم.
وی افزود: تنها یک ناراحتی از این بازی داریم و آن مصدومیت ووریا غفوری بود که آن هم به خاطر زمین تمرین ماست. من فقط یک زمین تمرین خوب می خواهم چیز دیگری نمی خواهم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: خوشحالی بیشتر من این است که حالا فوتبال ایران چهار سهمیه در لیگ قهرمانان آسیا دارد و می توانیم در هفته های آینده هر چهار تیم زیر پرچم ایران مبارزه کنیم.
منصوریان در مورد قدرت تیم السد گفت: در لیگ قطر از این تیم خیلی مراقبت می شود. ما بازیهای این تیم را انالیز کرده بودیم و می دانستیم که در تهران بسته بازی می کنند. به همین خاطر آماده یک مبارزه سخت بودیم. از صبح فردا باید ریکاوری کنیم تا برای دربی آماده شویم که یک بازی سنگین تر از دیدار با السد است. شرایط ما برای دربی سخت است. امیدوارم با ریکاوری خوب بتوانیم تیم قبراقی را برای دربی آماده کنیم.
وی ادامه داد: تیم السد خیلی بسته بازی می کرد. آنها می دانستند که ما در چند بازی اخیر گل های زیادی زده ایم. به همین خاطر بسته بازی کردند و در دقایق آخر با چهار دفاع کار کردند تا اجازه فعالیت به خط حمله ما ندهند. در نیمه دوم وقت های اضافه که اتوبوسی دفاع می کردند. به نظرم گل ما آفساید نبود.
سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: این بازی را باید الگوی داوری قرار دهیم. اگر ما اینقدر به داوران داخلی اعتراض نکنیم قطعا شرایط بهتر خواهد بود. داوری ایران درحال پوست اندازی است و همه باید کمک کنیم که فضا برای کار مناسب آنها فراهم باشد.
منصوریان در مورد حضور پیشکسوتان هم گفت: اینها به خانه خودشان آمدند. استقلال تیم خودشان است. من دست تک تک آنها را می بوسم. این پرچم دست ما امانت است. همانطور که قبلا هم دست مربیان دیگر بوده است.
سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان خاطرنشان کرد: شما اگر سرمربی تیم نفت باشید می توانید از یک برد دو سه هفته خوشحال باشید اما در استقلال ۲۴ ساعت می توانید خوشحال باشید و بعد باید به فکر بازی بعدی و اتفاقات بعدی باشید. یکی از سخت ترین شب های فوتبالی من بود. بعد از بازی با کره جنوبی که با آقای کی روش بودم این بازی سخت ترین بازی بود برایم که فرق خوشبختی در این دیدار فقط یک ضربه بود. این برد را با تمام وجودم به خانواده آتش نشانان تقدیم می کنم.