کامنت دیار کهن – در جواب بخشداری میمه

2017-02-06
105 بازدید

در جواب بخشداری میمه جناب آقای شیبانی باسلام از آنجاییکه جنابعالی انسان منصفی هستید انتظار دارم مطلب زیر را در جواب بخشداری میمه بارگذاری کنید *درابتدا عرض کنم جوابیه بخشداری بیشتر به پست های کانال های تلگرامی هواداران دولت شبیه است تا نماینده عالی دولت واز اینکه در بخشداری ما تعداد پرسنل بسیار کم است […]

۴۰۵۵۰۴۸۷۱۷۹۵۹۸۵۷۲۳۹۴

در جواب بخشداری میمه
جناب آقای شیبانی
باسلام
از آنجاییکه جنابعالی انسان منصفی هستید انتظار دارم مطلب زیر را در جواب بخشداری میمه بارگذاری کنید
*درابتدا عرض کنم جوابیه بخشداری بیشتر به پست های کانال های تلگرامی هواداران دولت شبیه است تا نماینده عالی دولت واز اینکه در بخشداری ما تعداد پرسنل بسیار کم است میتوان حدس زد که نوشتار متعلق به کیست! ضمن آنکه این گونه ادبیات شایسته دولت راستگو ومنطبق بر شعار “زنده باد مخالف من” نیست.
مدیرعامل شرکت گاز ایران در نشست خبری خود در تاریخ ۵ بهمن ۹۵ سخنان بسیار مهمی را مطرح کرد که بیشتر ادعاهای جوابیه یاد شده را رد میکند:
*اولا از اینکه با عصبانیت مهندس نوذری، وزیر بی کفایت، لقب گرفته بسیار جای تاسف است چون هم جناب زنگنه ایشان را به دولت یازدهم دعوت کرد واکنون رییس هیات مدیره شرکت نفت پارس است وهم جسارتا آقای دکتر روحانی رییس محترم جمهور، این وزیر باصطلاح بی کفایت از نظر شما را بعنوان عضو هیات تطبیق قراردادهای نفتی (اعضای این هیئت به استناد تصویب نامه ۶٩٩٧۵/ت ۵٣۴٢١/ه مورخ ١٠ شهریورماه ١٣٩۵ هیئت وزیران و پیرو نامه شماره ١٠٢٢٢ مورخ ١۶ تیرماه ١٣٩۵ منصوب شدند.) منصوب کرده است!
*آقای عراقی معاون وزیر نفت در نشست خبری یاد شده اعلام کرد:
– در سال ۸۶ بحث ۹ برابری قیمت صرفا برای مدت ۶ ماه اجرا شده است
– این قرارداد محقرانه از نظر شما، یادگار مرحوم آیت الله هاشمی است
– اگر ترکمنستان یک شریک تجاری ضعیف است چرا در دولت یازدهم یک خط لوله جدید به ارزش ۲۰۰میلیون دلار در حال اجرا با این کشور است؟
– دولت ایران دست برتر را در شیطنت آنها داشت ولی از قطع سوآپ گازی با ترکمنستان برای فشار بر آنها طفره رفت که جای تامل وسئوال است
– اینکه برای در امان ماندن مردم شمال کشور از سرما ۶ ماه پول بیشتری پرداخت شده را خفت خواندید ولی اینکه به گفته عراقی بابت طلب چندین ساله آنها برخلاف سود رایج بانکی جهانی ۵ درصد سود به آنها می پردازیم را چه می نامید؟
– در قسمت مهم سخنان مدیرعامل گاز ایران، علت قطع گاز فقط عدم پرداخت طلب آنها بدلیل تحریم ها عنوان شده که برای شما که مدافع سرسخت برجام هستید شاید جالب باشد! حتما بخوانید مصاحبه ایشان را که حتی دیگر بصورت چمدانی ،دلالی،طلا و…هم به این شریک ضعیف تجاری دیگر نمیتوانیم طلبش را بدهیم!
*در خصوص واردات زین اسب و… هم حرف بسیار است اگرچه واردات بی رویه ریشه اشتغال کشور را می خشکاند وبنده مدافع این سیاست غلط در دولت قبل هم نیستم اما توجه تان را به قرارداد ترجیحات گمرکی با کشور ترکیه که در ابتدای این دولت بسته شد وفعالان اقتصادی از آن به ترکمانچای اقتصادی یاد کردند جلب میکنم جایی که ما امتیاز ترجیحی به آنها دادیم تا مثلا ۹۰ نوع پیراهن دوخته به ما بدهند ولوازم خانگی ودر وپنجره فلزی ساخته شده ولوازم بهداشتی و…وهرچه که کارگربر واشتغالزا بود ودر عوض ما آدامس،آب میوه،ریشه شیرین بیان،روده گوسفند و میوه در غیر زمان خود، مثلا هلو دربهمن ماه! یا هندوانه در دیماه! به ترکیه صادر کنیم و عجب که چقدر با تدبیریم! و حمله اشتغالزایی برای خارجی ها به کشورمان از راه واردات را با افتخاردستاوردبرجام می نا میم! و تولیدکننده پیراهن ترکیه ای را هم بیشتر از خیاطان داخلی قبول داریم با چه مدیرانی به اقتصاد مقاومتی دلبسته ایم؟
*در مورد رفع تحریم هم خودتان گفتید از روز اجرای برجام برداشته شد و”سلام بر ایران بدون تحریم” کردید پس امروز حق ندارید بگویید سالها زمان میبرد
*مقام معظم رهبری فرمودند:ممکن است به بهانه موشکی،حقوق بشرو… مارا تحریم کنند . ودولت محترم وتیم مذاکره کننده اطمینان داد که چنین نخواهد شد وهمه تحریم ها برداشته میشود امروز بهانه دیگری ندارید واگر دولت قبلی وفعلی آمریکا مرتبا لیست تحریم جدید میدهد باید پاسخگو باشید نه اینکه بگویید تحریم های ترامپ ربطی به برجام ندارد!
*برای حقوق های نجومی مردم قضاوت می کنند نه آقای عادل آذر!اینکه برگردانده اند مهم نیست اینکه چرا برداشته اند مهم است چرا که در مباحث حقوقی هم ،جبران خسارت تنها بخشی از مجازات است
*اکثریت جامعه کارشان با دلار نیست با ریال است امروز ودیروز تمام وزرای صنعت پای مافیای خودرو ایستاده اند وزیر فعلی تاب تحمل نیاورد و کسانیکه خواستار نخریدن خودروی داخلی بودند را ضد انقلاب نامید!
* گره زدن سفره مردم به برجام غلط بود .ساخت آمار توسط دولت قبل کار ناپسندی بود اما چرا درجواب منتقدین آنها را به دولت قبل حواله می دهید امروز تورم را که مشتمل بر کالاهای اساسی است یک رقمی اعلام می کنید اما غذای مردم اینهاست: گوشت از کیلویی ۲۱۰۰۰ تومان در پایان دولت قبل به بیش از ۴۵۰۰۰تومان رسیده،تخم مرغ از شانه ای ۴۹۰۰به ۱۲۰۰۰تومان رسیده، برنج ایرانی ازکیلویی ۴۴۰۰تومان به ۱۱۰۰۰تومان رسیده و…. غذای مردم اینهاست با چه معیاری می سنجید که در همه موارد بیش از ۱۰۰درصد افزایش است ولی نرخ تورم زیر۱۰درصد اعلام میکنید!؟
*دفاع بد از دولت نکنید مگر روز اجرای برجام تحریم ها برداشته نشد؟ پس چرا یک سال بعد یک هواپیمای ساخته شده مرجوعی از اسپانیاو آماده، تحویل ایران شد؟واگر تنها ۷درصد مردم از هواپیما استفاده میکنند این را باید افتخار برای همه مردم دانست؟
از غلطهای املایی جوابیه بخشداری مثل: ملیون بجای میلیون و قرائت اشتباه سوره مبارکه فجر و اشتباه بین بوئینگ وایرباس و…چیزی نمی گویم واگر برداشت جانبدارانه از مطلبم شد عذر میخواهم ما مردمی داعیه دار فرهنگ دربخش میمه هستیم ولایق بهتر تراز اینها هستیم