جوابیه ی روابط عمومی بخشداری میمه به کامنت ۹۵

2017-02-05
91 بازدید

۹۵ – یا یعضی مدیران دولتی متوجه امر نمی شوند و یا آنها مردم را دارای درک و فهم به حساب نمی آورند.یکی از بارزترین مشکلات کشور . تحریمهای بانکی است به حدی که ترکمنستان بخاطر عدم امکان ارسال پول توسط ایران ،گاز خود را در این سرمایه بسیار زیاد به روی ایران بست. و […]

download (1)

۹۵ – یا یعضی مدیران دولتی متوجه امر نمی شوند و یا آنها مردم را دارای درک و فهم به حساب نمی آورند.یکی از بارزترین مشکلات کشور . تحریمهای بانکی است به حدی که ترکمنستان بخاطر عدم امکان ارسال پول توسط ایران ،گاز خود را در این سرمایه بسیار زیاد به روی ایران بست. و مشکلات بانکی فراوان دیگری که وجود دارد و هنوز تحریمهای زیادی (علاوه بر تحریمهای جدیدی که در این روزها ترامپ علیه ایران وضع کرده )وجود دارد ،پس چرا اینگونه با مردم حرف می زنند غافل از اینکه مردم متاسفانه بیشتر مسئولین کشور را دروغگو می پندارند. ای کاش دیروز بعد از نماز جمعه از مستمعین صحبتهاى جناب بخشدار،نظر خواهی می شد تا مردم درصد صداقت خود را به سخنان ایشان اعلام می کردند، اینگونه سخن گفتن نه تنها به سود نظام و مسئولین نیست که صداقت و راستگویی آنان را زیر سؤال برده است .ما مردم دوست داریم که همه تحریمها برچیده شود تا شاید اگر مختلسین و نجومی بگیران کشور اجازه دهند ،ما هم دغدغه کمتری نسبت به مشکلات اقتصادیمان داشته باشیم اما هرگز حاضر نیستیم که ما را خام به حساب بیاورند و به ما توهین کنند. والله قسم این رسم مسئولیت داشتن نیست.امام مردم را ولی نعمت خود می دانست نه جیره خور خود. آقایان فکر می کنند روزی مردم را اینها تامین می کنند که تا این حد وقیحانه و بی پروا با شخصیت مردم و با بیت المال کشور برخورد دارند. مسئولین اگر خدا را قبول دارید و اگر وجدان دارید کمی با مردم رواست باشید.اینکه یک فروند هواپیما وارد کشور شده که هنر نیست تا برای ورودش پایکوبی کنید.پول مملکت را می دهند و هواپیما می خرند .کشورهای پیشرفته از خدا می خواهند تا دیگری محصولشان را بخرد تا صنعت و اشتغالشان بچرخد.شما ببینید چه در صدی از مردم از هواپیما استفاده می کنند؟اکثریت یا اقلیت؟مسلما افراد متوسط به پایین این جامعه که اکثریت بالایی را تشکیل می دهند و بعضا با یارانه نقدی زندگیشان را می چرخانند نیازهای مهمتر از هواپیما دارند که مورد غفلت همه قرار گرفته است.هواپیما خوب است ولی آیا مشکلات عمده کشور از قبیل اشتغال خیل جوان تحصیلکرده حل شده است؟به کجا می رویم ؟ انشا الله خداوند فکر درست و محروم نوازی به همه عنایت کند .

در پی کامنت بالا که در پست http://www.sobhemeymeh.ir/?p=67449 ارائه شده بود این جوابیه از سوی روابط عمومی بخشداری میمه در اختیار سایت قرار گرفت :

بمنظور تنویر اذهان عمومی به استحضار مردم شریف بخش میمه ، بخصوص نمازگزاران محترم نمازجمعه ی اخیر می رساند :
۱-قطع گاز ترکمنستان بدلیل تحریم های بانکی نبوده.علت اصلی قطع گازعدم پایبندی آن کشور به مفادقرارداد۲۰ساله بوده چراکه درسرمای سال۸۶بدلیل پیک مصرف دولت ترکمنستان درخواست افزایش۹برابری قیمت تحویل خارج از عرف قرارداد های تجاری بین المللی می کند که متاسفانه با بی کفایتی وزیرنفت دولت وقت مورد موافقت قرار میگیرد ومحقرانه زیر بارپرداخت این درخواست گستاخانه میرود.با افزایش سرمای آذرماه امسال بخصوص در کرانه های شمالی کشور٬ترکمنستان علاوه بر افزایش قیمت مجدد خواهان مطالبه طلب خودراهم میکند که با ممانعت وزیرنفت بدلیل عدم رعایت مفادقرارداد،روبرومیگردد.درمقطعی هم وزارت نفت به مجامع بین المللی علیه دولت ترکمنستان اقامه دعوی کرده.جالب اینجاست که ترکمنستان در مقایسه باشریکان تجاری ایران محلی از اعراب ندارد که بخواهدبخاطرتحریمهای بانکی قردادهای فی مابین رایکطرفه قطع کند!درتاییدمطالب فوق توجه عزیزان را به بیانیه شرکت ملی گاز قرارگرفته مورخ۱۲دی که روز۱۶بهمن درخبرگذاری الف قرارگرفته،جلب میکنم.
۲-آقایان متوقع هستند تحریمهایی که درطول۱۰سال بدلیل بی کفایتی وبی لیاقتی دولت قبل برملت مظلوم ایران تحمیل شد،یک شبه وناگهان برداشته شود.متاسفانه چشمان خودرابراین که تمام این کشورهابعدازبرجام باب مذاکره وورودبه بازارهای کشورمان راگشودندکه این امرهم مستلزم طی زمانی که باشتاب درحال شکل گیری است.
۳- تهدیدهاوتحریمهای دولت ترامپ هم ربطی به مفادبرجام ندارد.حتی درخواست جلسه فوق العاده شورای امنیت ازسوی دولت اوهم دراعمال تحریم های جدید هم باشکست روبروشد.
۴- براساس اعلام دیروزرئیس دیوان محاسبات،آقای عادل آذرمبلغ۲۳میلیاردتومان ازدریافتی های حقوق های نجومی که به میزان۹۸درصدرقمهای مذکورمیباشدبه خزانه وبیت المال عودت داده شده که مابقی۲درصدآن هم مراحل نهایی راطی میکند!!!قابل توجه دلواپسان که چشم خودرابروی حقیقت بسته اندوتفاوت یاوه گویی و دروغگویی به مردم رانمیدانند ،برساندکه تمام اختلاسهای چندده هزارملیاردتومانی دردولت قبل به اصطلاح پاکترین دولت بعدازانقلاب اتفاق افتاده که عاملین آنهاکاسبان ودلالان تحریمهابودندهنوزدرسایه ای از ابهام قرار دارد که روشن شدن تکلیف آنهاکم ترین خواسته ملت مظلوم ایران است.جالبتراینکه حضرات دهان اعتراض خودرابروی این فسادهابسته،فراربه جلومیکنند!!!
۵- روزی مردم آن زمانی تحلیل رفت که قیمت دلاراز۱۲۰۰تومان بناگهان به۳۶۰۰افزایش یافت.قوت مردم آن زمانی کاهش یافت که قیمت پرایداز۷ملیون به۲۰ملیون جهش پیداکرد!!!افت ارزش پول به۱/۳ارزش برابری خودبه ناگهان رانمی بینند!همین مردمی که انهامیپندارنددولت فعلی رادرغگوتصورکنند،هوشیارتروآگاه ترازآنندکه نگارنده مطلب فوق آنها را به خیال خام خودبه بازی بگیرد.
۶-درخصوص وروداولین هواپیما مسافربری بعداز۳۸سال تحریم،اشاره شد،اصل شکسته شدن دیوارتحریم ویکی از مهمترین اقلام مورد تحریم بوده نه ورود هواپیما!برداشت ضعیف وتحلیل نارواموضوع باعث این کوته بینی هاوخلط مبحث می شود.
۷-درخصوص صنعت هم نبایدخودرابفریبیم.محصولات تولیدشده داخلی بایدتوان رقابت با محصولات مشابه خارجی حتی آسیایی وحتی کشورهای همسایه(ترکیه)راداشته باشد.همین امرمورداذعان نظرمقام معظم رهبری با صدور فرمان اقتصاد مقاومتی قرارگرفت که آن را باید به مثابه منشوری مدنظرداشت که درصورت اعمال تحریم های مجددصنایع کشورمان در تولید محصولات راهبردی دچار مشکل نشود.این موضوع راهم اضافه کنم اگردردولت قبل باوجودذخایرمالی فراوان(فروش۸۰۰ملیارددلارنفت،برابر۶۰سال درامدنفت)بجای واردات زین اسب و کالاهای بی کیفیت چینی دست به تقویت وحمایت ازصنایع داخلی زده بود،این حال وروزگارصنایع مانبود.
در پایان از اینکه دربیان مواضع دولت علیرغم نامهربانی رسانه ملی در اطلاع رسانی خدمات دولت به مردم شریف ایران اسلامی به قول نگارنده بی پروایی شد!!!معتقداست دراین۳سال واندی که ازعمردولت تدبیروامیدمیگذرد،موردهتاکی وبیرحمی های بی شرمانه قرارگرفته.وجالب تراینکه اصرار دولت تازه به دوران رسیده ترامپ و صهیونیست های غاصب درلغوبرجام درراستای بهانه گیریها و مخالفتهای داخلی وکاسبان ودلالان تحریم ها و مخالفان دولت می باشد.

روابط عمومی بخشداری میمه.